علیزاده گفت:مردم شهرستان هرگز تحمل نخواهند کرد کسی که اختیار خانواده اش را ندارد برای آنها تعیین تکلیف کند

به گزارش ندای گیلان به نقل از کاسپین  نظر علی علیزاده سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در جمع نمازگزارن مسجد صاحب الزمان (عج) میدان شهید قلی پور شهر رشت اظهار کرد: نیروی های مومن و انقلابی باید از توانمندی خود بهره ببرند.
وی باببان اینکه در مقابل جبهه حق، جبهه کفر  قرار دارد، گفت: همه نیروی های انقلابی و ارزشی باید از جبهه حق دفاع کنند.
سخنگو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه رمز موفقیت  کمک به جبهه حق لزوم حفظ وحدت است، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب با تمام قدرت می خواهند در این بین اختلاف ایجاد کنند.
علیزاده علت اصلی خلق انقلاب اسلامی برپایی اسلام ناب محمدی در جامعه دانست و گفت: تمام دشمنی دنیای کفر با ملت ما داشتن ایمان به اسلام  است.
وی با بیان ایتکه راه اسلام، راه تحقیر استکبار است گفت: خط و مشی ملت ما اسلام است و ملت ما روز انتخابات با حضور خود دنیای استکبار را تحقیر خواهد کرد.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مردم شهرستان هرگز تحمل نخواهند کرد کسی که اختیار خانواده اش را ندارد برای آنها تعیین تکلیف کند، گفت: مردم رشت به هیچ وجه صغیر نیستند که امثال کواکبیان برای آنها  گزینه معرفی کند.
علیزاده با بیان اینکه غیرت مردمان رشت هرگز اجازه نخواهد داد گزینه فتنه گران راهی مجلس شود، افزود: آیا برخی ها خیال می کنند که در این استان کسی نیست که جواب یاوه گویی آنها را بدهد؟
علیزاده با بیان اینکه مردمان گیلان و رشت ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و ارزش ها نکردند که امروز فتنه گران در این استان جولان بدهند، افزود:  همه ما همچنان بر  عهد خود با شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب هستیم و موظفیم  از آرمان های امام و شهدا دفاع کنیم.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه برخی ها با رانت پولی، شوی سخنرانی و بسیج امکانات و جو سنگین رسانه ای  می خواهند فضا را گل آلود کنند، گفت: برخی ها می خواهند با غبار  آلود کردن فضا بجای وکیل و خادم مردم وکیل الدوله روانه مجلس کند.