نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: با مساعدت آقای فتاح اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای احداث کمربندی خیام سیاهکل از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص داده شد.

به گزارش ندای گیلان از سیاهکل، رسول فرخی میکال، درباره  سفر رئیس بنیاد مستضعفان به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر ریاست بنیاد مستضعفان سفری به حوزه انتخابیه داشت که از نقاط مختلف هم بازدید کرد تا اقداماتی برای رفع مشکلات موجود انجام گیرد.

وی افزود: فتاح از کارخانه سیمان دیلمان بازدید کرد و درخواست ما نیز از ریاست بنیاد مستضعفان این بود که فیلتر مجهز برای کارخانه سیمان تهیه کنند تا از آلودگی‌های مختلف در منطقه پیشگیری کند.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس اظهار کرد: از موارد دیگری که مطالبه داشتم درخت‌کاری جاده‌های روستایی با درآمد کارخانه سیمان بوده است و در حقیقت کمربند سبز ایجاد شود و خوشبختانه با این موضوع نیز موافقت شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین مقرر شد کمربندی خیام که از مشکلات اصلی شهرستان سیاهکل است احداث شود که ریاست بنیاد مستضعفان با این اقدام موافقت کردند و حدود ۳۰ میلیارد برای این جاده تخصیص دادند و ۲۰ میلیارد تومان هم از قانون بودجه ۱۴۰۱ برای این محور در نظر گرفته شده تا شهرداری بتواند کار این جاده را تمام کند.

فرخی میکال عنوان کرد: ریاست بنیاد در این سفر حدود ۱۰ میلیارد تومان برای کمیته امداد و بهزیستی شهرستان سیاهکل اختصاص دادند تا بخشی از مشکلات افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: باید گفته شود تامین اعتبار آسفالت چندین راه روستایی را هم متقبل شدند و مابقی را نیز از راهداری پیگیری خواهم کرد.