عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص سهمیه لازم برای پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در دیدار با  ایرج طاهر خانی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان ضمن ارزیابی خدمات بانک در استان اظهار داشت: در شرایط کنونی که حمایت از تولید و اشتغال در اولویت است، بانک توسعه تعاون که در راستای توانمندسازی بخش تعاون فعالیت می‌کند، باید فعالیت های اشتغالزا و تولیدی را بیش از پیش مد نظر قرار دهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص سهمیه لازم برای پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در شهرستان تاکید کرد و گفت: با کمک‌ها و رهنمودهای مدیریت بانک در استان، بانک توسعه تعاون شهرستان رودبار بتواند گام‌های موثری در تامین منابع مالی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان بردارد که همین امر باعث افزایش تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان رودبار خواهد شد .

جمالی با اشاره به حمایت از افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون ابراز امیدواری کرد با تحقق افزایش سرمایه بانک توسط دولت، این بانک بتواند گام های موثری در جهت ارتقا بخش تعاون و تقویت تولید و اشتغال در کشور بردارد.

در ادامه این دیدار ایرج طاخر خانی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری فی مابین، از اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون بر تعامل و همکاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کلیه دستگاه های اجرایی استان در جهت پیشبرد بهتر امور و ارائه خدمات بانکی در راستای اشغال زایی خبر داد.