فرماندار آستارا گفت: برای بهسازی و مرمت شبکه آبرسانی حیران آستارا بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است .

به گزارش ندای گیلان از آستارا، علیرضا عنایت در بازدید از منطقه گردشگری حیران، تونل آستارا به اردبیل و روستای ونه بین بخش مرکزی آستارا با بیان اینکه روستای ۷۵۰ خانواری حیران آستارا از روستاهای مهم و گردشگر پذیر گیلان است گفت : باید به تقویت زیرساخت های گردشگری آن توجه ویژه ای شود .

عنایت رضایی پور با اشاره به وضعیت آبرسانی این روستا گفت : شبکه آبرسانی حیران از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و ۱۰ کیلومتر از لوله های آب آن نیاز به بازسازی دارد و همچنین ۷۱۷ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی چشمه آبرسانی روستای حیران اختصاص داده شده است.

وی افزود: دهیاری حیران با یک دستگاه کامیونت، بیل مکانیکی و خودروی مدیریت پسماند از امکانات مناسبی برخوردار است و باید دیگر دهیاری ها نیز از لحاظ ابزار و امکانات لازم تجهیز شوند.

فرماندار آستارا با اشاره به لزوم بهسازی آسفالت معابر این روستا گفت : روستای گردشگری حیران آستارا به عنوان نگین گیلان به طور یقین باید با نگاه ویژه دیده شود و مشکل آسفالت معابر این روستا را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت تولید ثروت در منطقه حیران گفت : هم افزایی و همدلی مردم حیران آستارا یکی از ویژگی های بارز این روستا است و با استفاده از ظرفیت و توان زیر ساختی روستا و دهیاری می‌توان شاهد اتفاقات قابل توجهی برای این منطقه مهم گیلان باشیم.