به گزارش ندای گیلان، فرماندار شهرستان رشت گفت: یکی از چالش‌های مهم مدیریت شهری احیای بافت‌های فرسوده است که چگونه باید همزمان نگاه فرهنگی و تاریخی با ارائه خدمات بروز و زیربنایی داشته باشیم تا در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم. علی فتح‌اللهی عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که با حضور معاون […]

به گزارش ندای گیلان، فرماندار شهرستان رشت گفت: یکی از چالش‌های مهم مدیریت شهری احیای بافت‌های فرسوده است که چگونه باید همزمان نگاه فرهنگی و تاریخی با ارائه خدمات بروز و زیربنایی داشته باشیم تا در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم.

علی فتح‌اللهی عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بارش باران و برف جهت ارائه خدمات شهری شرایط سختی داریم و لذا در جهت جذب اعتبارات و اقدامات قانونی، نیاز به حمایت همه جانبه‌ای از سوی همه دستگاه‌ها داریم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: یکی از چالش‌های مهم مدیریت شهری احیای بافت‌های فرسوده است که چگونه باید همزمان نگاه فرهنگی و تاریخی با ارائه خدمات بروز و زیربنایی داشته باشیم تا در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در شهرستان رشت با توجه به اینکه موارد و شرایط مختلفی را شاهد هستیم براین اساس نگاه همه جانبه‌نگر می‌تواند راهگشای مشکلات موجود باشد.

فتح‌اللهی بیان کرد: احیای رودخانه‌ها، جمع آوری فاضلاب شهری، احیای بافت‌های فرسوده و احیای تالاب عینک در شهرستان رشت از جمله مواردی هستند که نگاه و همت ویژه‌ای را میطلبند؛ علاوه‌بر این پروژه خواهر امام از پروژه‌های و مطالبات دیرین مردم رشت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع