محمد احمد زاده سرمربی اسبق ملوانان در تمرین این تیم حضوریافت

به گزارش ندای گیلان،سرمربی اسبق ملوان بندرانزلی که در حال حاضر هدایت تیم شهرداری اردبیل را بر عهده دارد در حالی در تمرین عصر دیروز ملوانان حضور یافت که این روزها شایعه پیوستنش به تیم به گوش می رسد.

مسعود رضاییانصبح امروز در گفت وگو با  ایرنا اظهار کرد: توافقات لازم بین دو باشگاه ملوان بندرانزلی و شهرداری اردبیل درخصوص جذب محمد احمدزاده صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه باشگاه ملوان منتظر دریافت رضایتنامه مکتوب از سوی شهرداری اردبیل است، افزود: درصورت اعلام کتبی شهرداری اردبیل، می توان از احمدزاده بعنوان سرمربی ملوانان استفاده کرد.
رضاییان با اظهار امیدواری از اینکه تا پایان وقت اداری امروز این امر محقق شود، تصریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم، محمد احمدزاده در دیدار ملوان بندرانزلی مقابل استقلال خوزستان، سکان هدایت ملوانان را در دست خواهد گرفت.
وی با انتقاد از انتشار شایعات و اخبار نادرست از سوی برخی رسانه ها اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود در باشگاه ملوان، انتشار هرگونه خبر غیرموثق تنها باعث به وجود آمدن حاشیه و برهم ریختن معادلات می شود.

حضور احمد زاده در تمرین ملوانان میتواند به عنوان هدایت سکان کشتی ملوان بندر انزلی در ادامه مسیر پر فراز و نشیب 9 بازی باقی مانده در لیگ برتر تلقی شود.