فرمانده انتظامی بندر انزلی‌ با اشاره به کشف جسد یک پدر و پسر خردسال در این شهرستان گفت: علت دقیق مرگ این پدر و فرزند توسط پلیس آگاهی در حال بررسی است.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ مجید حسینی اظهار داشت:‌ در روزهای گذشته جسد یک پدر و پسر خردسال در بندر انزلی کشف شده است اما علت دقیق این مرگ مشکوک و ابعاد دیگر این ماجرا توسط پلیس آگاهی این شهرستان و پزشکی قانونی در حال بررسی و تحقیق است.

فرمانده انتظامی بندرانزلی ماجرای چگونگی کشف جسد این پدر پسر تقریباً ۶ ساله را برشمرد و عنوان کرد:‌ منزل مورد نظر به فرد دیگری فروخته شده بود و صاحب خانه جدید به دلیل عدم پاسخ فروشنده به تماس‌های تلفنی مکررش به داخل منزل وارد و با اجساد این دو نفر مواجه شد.

حسینی با اشاره به اینکه این پدر و فرزند به تنهایی در منزل زندگی می‌کردند،‌ ابراز داشت: پس از ورود صاحبخانه جدید به داخل منزل یاد شده وی با جسد بی‌جان یک کودک خردسال که کنار بخاری تکیه داده بود و جسد پدرش در داخل سرویس بهداشتی مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه اجساد این دو نفر به پزشکی قانونی انتقال داده شده‌ است،‌ تصریح کرد: با توجه به نتایج اولیه تحقیقات،‌ مرد فوت شده به نوعی از مواد صنعتی اعتیاد داشته است همسر وی نیز از مدت‌ها قبل به دلیل اختلافات خانوادگی منزل را ترک کرده بود و در جای دیگری زندگی می‌کرد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: در تحقیقات اولیه و نتایج اعلام شده پزشکی قانونی مسمویت این پدر و فرزند با نوعی ماده سمی احراز شده است اما برای اطلاع از نوع این ماه سمی،‌ علل و چگونگی استعمال آن و سایر افراد احتمالی دخیل در این قضیه باید منتظر پایان تحقیقات پلیس آگاهی باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه جزئیات این حادثه متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود افزود: با توجه به مشکوک بودن این قضیه و اظهارات پزشکی قانونی که مسمومیت این پدر و فرزند با ماده سمی را تأیید کرده است پلیس جهت روشن شدن تمامی زوایای پرونده در حال بررسی دقیق علت وقوع این اتفاق است.

تسنیم