فرماندار ماسال اظهار داشت : با بهره برداری از 10 هتل در دست احداث و 360 واحد بوم گردی، تحول بزرگ در صنعت گردشگری ماسال در راه است.

به گزارش ندای گیلان،محمد جواد عامر در حاشیه بازدید از 2 هتل در حال احداث بخش شاندرمن، با بیان اینکه هم اکنون 10 هتل چهار ستاره و سه ستاره در سطح شهرستان ماسال در حال احداث است، گفت: با بهره‌برداری از این هتل‌ها بیش از 600 تخت به ظرفیت اقامتی شهرستان افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت بالای 90 درصد تعدادی از این هتل ها، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل احداث برخی از این هتل ها، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح آنها باشیم.

فرماندار ماسال ادامه داد: برای احداث این هتل‌ها بیش از 50 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است و بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات دولتی در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری و رونق اشتغالزایی در شهرستان در حال اعطاء است.

عامر با اشاره به برخی دیگر از اقدامات صورت پذیرفته در شهرستان ماسال در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری اقامتی،  خاطرنشان کرد: این شهرستان در زمینه طرح های بوم گردی نیز با صدور موافقت اصولی برای 360 واحد بوم گردی تحقق 104 درصدر سهمیه در نظر گرفته شده در سطح استان گیلان پیشتاز است که امیدواریم با پی گیری و احداث این واحدها شاهد انقلابی بزرگ در صنعت گردشگری شهرستان باشیم.

وی کمبود زیرساخت های اقامتی گردشگری شهرستان علی رغم استقبال گسترده گردشگران از جاذبه های گردشگری ماسال و شاندرمن را از نقاط ضعف این شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این واحدهای اقامتی اعم از هتل ها، مهمانپذیرها و واحدهای بوم گردی شاهد رونق در اقتصاد گردشگری، افزایش درآمدزایی و اشتغالزایی برای جوانان شهرستان باشیم.