فرماندار رودبار با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه گفت: احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده است.

به گزارش ندای گیلان،محمد صالح ضیایی در نشست بررسی مشکلات آزادراه رودبار – منجیل در شهر رودبار اظهار اظهار داشت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای ترمیم خسارت های احداث آزاد راه در رودبار قول داده‌اند.
وی با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه گفت: احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده و همکاری و همراهی شهرستان را برای اجرای این پروژه داریم.
فرماندار رودبار افزود: معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل و مسئولان و مدیریت شهری رودبار هم شرکت داشتند، وعده ترمیم خسارت های وارده به شهر را با پیش بینی اعتبار داده است.

محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار اوایل تیرماه جاری نیز در دیدار و نشست با جمعی از بازاریان رودبار نیز گفته بود که مسیر شمال به جنوب آزادراه رشت – قزوین از این شهرستان عبور می کند.//ایرنا