رئیس بیمارستان رازی از ساخت اورژانس جدید در بیمارستان رازی خبر داد واضافه کرد:این اورژانس به مساحت 650متر در دو طبقه به بهره برداری می رسد

به گزارش ندای گیلان از رشت،انوش دهنادی مقدم رئیس بیمارستان رازی رشت با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز  بخش مسمومیت این بیمارستان یک میلیاردو ششصدهزارتومان هزینه شده است افزود: برای بخش سنگ شکن یک میلیارد پانصد میلیون تومان و برای بخش هماتیولژی بازسازی بدون تجهیزات 70میلیون تومان هزینه شده است.

وی با تصریح بر اینکه بخش انژیوگرافی این بیمارستان با هزینه ای معادل یک میلیارد هشت صدو پنجاه میلیون تومان برای تجهیز دستگاه ها به کمک بخش خصوصی درپی داشته است گفت: 200میلیون تومان  از هزینه ها را خود بیمارستان تامین کرد.

رئیس بیمارستان رازی رشت با بیان اینکه برای بخش رادیولژی دیجیتال 800میلیون تومان هزینه شده است اظهار کرد: بخش مسمومیت 19تخت فعال دارد که تا 20تخت ظرفیت افزایش دارد.
رئیس بیمارستان رازی از ساخت اورژانس جدید در بیمارستان رازی خبر داد واضافه کرد:این اورژانس به مساحت 650متر در دو طبقه که طبقه دوم برای اموزش فضای بیمارستان و دانشگاه را در بر میگیرد به علت تازه شروع شدن ساخت حداکثر یک سال طول خواهد کشید.