به گزارش ندای گیلان، فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ تن و ۲۶۳ کیلوگرم روغن خام احتکار شده در شهرستان رودبار خبر داد. سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خام در انبار شرکتی در […]

به گزارش ندای گیلان، فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ تن و ۲۶۳ کیلوگرم روغن خام احتکار شده در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خام در انبار شرکتی در شهرستان رودبار مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و انبار این شرکت مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۸۳ تن و ۲۶۳ کیلوگرم روغن خام فرآوری نشده برای مصارف خوراکی در بازرسی از این انبار خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان ارزش روغن‌های احتکاری کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع