دلخوش با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ پروژه ملی در این شهرستان در حال اجرا و تکمیل است، گفت: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش اباتری  در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: خوشبختانه فضای صومعه سرا به گونه ای است مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان بدون هیچ گونه دغدغه سیاسی تنها به فکر خدمت رسانی و اجرای پروژه های عمرانی هستند.

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته اقدامات خوبی در حوزه شهرستان صومعه سرا در بخش های مختلف انجام شده است، افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام، شروع پروژه های راکد و همچنین اجرای پروژه های جدید از جمله این اقدامات است.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ پروژه ملی در این شهرستان در حال اجرا و تکمیل است، گفت: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اجرای آسفالت ۱۱۴ روستا، نصب ۲۱۵ ترانس برق، اجرای پروژه های ورزشی اعم از ساخت و تکمیل ۹ سالن ورزشی، جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های گردشگری، اشتغال زایی ازجمله این اقدامات است.

دلخوش با بیان اینکه پروژه آب رسانی به شهر گوراب زرمیخ در سال های ۸۹-۸۸ پیگیری لازم انجام شده و بخشی از کار نیز اجرایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته این پروژه نیز به جمع پروژه های راکد در سطح شهرستان اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: در طی یکسال گذشته با همکاری و تعامل مسئولان استانی تلاش شد تا اجرای این پروژه از سر گرفته شود که خوشبختانه موفق شدیم تا با تأمین اعتبار پنج میلیاردی امروز شاهد کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید برتسریع در اجرای این پروژه، یادآورشد: باید به پروژه فاضلاب این شهر نیز توجه ویژه شود.

در ادامه این مراسم فرماندار صومعه سرا نیز اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند در هر جایی که از مشارکت های مردمی بهره برده ایم موفقیت از آن ما بوده است.

علی فتح اللهی همچنین افزود: وجود تعامل در میان مسئولان شهرستان سبب شده با توجه به کمبود اعتبارات تلاش کنند با امکانات موجود مشکلات را به حداقل برسانده و در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

فرماندار صومعه سرا با تأکید بر اینکه باید از شرایط موجود و پیگیری نماینده شهرستان درمجلس و وزارتخانه ها استفاده کرده و درکمترین زمان پروژه ها را به اتمام برسانیم مهر