فرمانده سپاه قدس استان گیلان از اجرای ۴۰۰ برنامه هفته بسیج در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان؛سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در دیدار بسیجیان گیلان با نماینده ولی‌فقیه  با اشاره به اینکه بسیج به واسطه روحی جاری در بطن کشور ریشه دارد اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج، انقلابی و خدمتگذاری» است.

وی با اشاره به اینکه شاخصه های دین اسلام از ویژگی های فرد انقلابی و بسیجی است افزود: پایبندی به اصول اسلامی و مبناهای دینی از الزمات روحیه انقلابی‌گری است که از سوی مقام معظم رهبری توصیه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه حساسیت در برابر تمامی اقدامات و افکارهای دشمن و پایبندی به استقلال کشور از ویژگی‌های مهم فرد انقلابی است تصریح کرد: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران همواره ادامه دارد.

عبدالله‌پور با اشاره به ایام هفته بسیج خاطرنشان کرد: نیروهای جان برکف بسیج در ایران اسلامی با تقوای سیاسی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در تمامی صحنه ها حضور دارند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و با تاکید بر اینکه بالغ بر 400 برنامه در هفته بسیج در گیلان اجرا می‌شود بیان کرد: ساخت و تحویل منازل مددجویی کمیته امداد یکی از شاخص‌ترین اقدامات بسیج در استان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان خبرداد و افزود: تاکنون 240 واحد به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شده است.

عبدلله‌پور اجرای زرمایش الی بیت‌المقدس، اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم و اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان را گوشه‌ای از اقدامات و برنامه های بسیج گیلان در ایام هفته بسیج عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 11 هزار نفر از گیلان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه 12 هزار و 505 حلقه صالحین در استان تشکیل شده است اعلام کرد: اجتماع عظیم 100 هزار نفری بسیجیان گیلان از شاخص‌ترین برنامه های بسیج در هفته مذکور در گیلان است.تسنیم