دکتر چیرانی گفت: 40 برنامه فرهنگی فاخر از شهریور امسال در سطح واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان آغاز می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،ابراهیم چیرانی ظهر امروز در نشست با روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اظهار داشت: در چهلمین سال از پیروزی و عمر انقلاب اسلامی به‌ منظور برگزاری چهل برنامه فاخر فرهنگی و نمایش توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح واحد‌های این دانشگاه اقدامات گسترده‌ای برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد به دستور حضرت امام خمینی(ره) در سال 61 شروع به فعالیت کرده است تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب موفق شده تا خدمات گسترده‌ای را به آموزش عالی کشور ارائه دهد.

چیرانی با تاکید بر اینکه ارتقای سطح علمی جوانان این مرز و بوم و تربیت مدیرانی فرهیخته و کارآمد از اهداف این دانشگاه محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: 40 برنامه فرهنگی فاخر از شهریور امسال در سطح واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه نمایش آثار پژوهشی و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از ابتدای تاسیس تا‌کنون و نمایش کارهای فرهنگی ماندگار در استان گیلان از برنامه‌های مذکور است افزود: تلاش است تا برنامه‌های مذکور به نحو احسن در گیلان برگزار شود.

وی گفت: برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب با مشارکت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، حوزه دانشجویی فرهنگی واحد ها و مراکز آموزشی، سازمان بسیج اساتید گیلان و بسیج دانشجویی گیلان در سطح واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی‌ گیلان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

چیرانی نشست‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی مختلف، کرسی‌های آزاداندیشی‌ و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را بخشی از این برنامه‌های فرهنگی خواند و افزود: اجرای نمایش آثار پژوهشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است که به‌طور ویژه در واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان دنبال می‌شود.