شهردار رودسر از اجرای 105 هزار مترمربع آسفالت در سطح خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر این شهر طی 5 ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رودسر،حسن پورقربان در گفت‌وگویی اظهار داشت: 85 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر رودسر اختصاص یافت که این میزان اعتبار برای اجرای 14 پروژه عمرانی در سطح شهر رودسر هزینه می‌شود.

وی گفت: اجرای طرح لایه روبی رودخانه‌های کیارود و شیرارود که از مرکز شهر رودسر عبور می‌کنند، شن ریزی کوچه‌ها و معابر سطح شهر، لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی و اصلاح مهندسی میادین از جمله پروژه های عمرانی است که در شهر رودسر اجرا شده است.

شهردار رودسر اجرای 105 هزار مترمربع آسفالت در سطح خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر رودسر را از دیگر اقدامات شهرداری طی 5 ماهه گذشته خواند و افزود: در صورت مساعدبودن هوا بسترهای لازم جهت ادامه کار زیرسازی و روکش آسفالت در سطح شهر رودسر فراهم است.

پورقربان راه اندازی مجدد کارخانه کمپوست شهر رودسر را از دیگر اقدامات شهرداری رودسر برشمرد و افزود: در این راستا اجرای طرح تفکیک زباله توسط نیروهای شهرداری در دستور کار قرار گرفته تا شاهد گام‌های موثری در زمینه کاهش حجم زباله باشیم.

وی تصریح کرد: ساماندهی طرح سالم سازی ساحل رودسر، نوسازی ناوگان حمل و نقل و آتش نشانی، اجرای خط کشی خیابان‌های شهر و بیمه کارگران روزمزد شهرداری رودسر از جمله اقدامات شهرداری رودسر طی 5 ماهه گذشته است.

شهردار رودسر توزیع عادلانه خدمات شهرداری در همه نواحی شهر رودسر را از اولویت‌های شهرداری رودسر خواند و گفت: تلاش می‌کنیم خدماتی را که قرار است به شهروندان ارائه کنیم در همه نواحی شهر به‌صورت یکنواخت و عادلانه انجام شود.تسنیم