قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در گیلان تاکنون ۱۳ هزار و ۷۴۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان انجام داده است.

به گزارش ندای گیلان،سردار سیدضیاء الدین حزنی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۴۰۰ پروژه از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد،  گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما شناسایی مشکلات و محرومیت‌های موجود در جامعه و تلاش برای رفع آنها است.

وی با تأکید براینکه کاهش مشکلات مردم یک وظیفه و تکلیف انقلابی است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف و اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت زدایی که در سال‌های گذشته نیز سپاه در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در ادامه به عملکرد قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در گیلان طی سال‌های گذشته اشاره و تاکیدکرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در گیلان تاکنون ۱۳ هزار و ۷۴۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان انجام داده است.

وی همچنین به عمده‌ترین مشکلات موجود در کشور اشاره و تصریح‌کرد: بیکاری، اعتیاد، طلاق و کارآمدی اقتصادی عمده‌ترین مشکلاتی است که سطح کشور با آن هستیم که متاسفانه در این زمینه‌ها به خوبی اقدام نشده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه سپاه همیشه همراه مردم بوده و خواهد بود، تاکیدکرد: سازمان‌هایی که با مردم همراه باشد همیشه موفق خواهند بود.

سردار حزنی با تأکید برلزوم تلاش مضاعف برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، ادامه داد: دولت نیز باید در این زمینه قوی عمل کند. ما در بسیج باید با ایجاد فضای همدلی و استفاده از ظرفیت‌های مردم تلاش کنیم تا یک کشور پیشرفته باشیم.