فرماندار رودسر گفت:سال گذشته اعتبار شهرستان 29 میلیارد تومان بود که 12 میلیارد آن تخصیص پیدا کرد و در حال حاضر پروژه عمرانی چند برابر آنچه اعتبار داشتیم در سطح شهرستان در حال اجرا می باشد .

به گزارش ندای گیلان،حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر در نشست گروه مشاوران توسعه که  در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم افزود : در گام دوم انقلاب ، سازندگی و ساماندهی وظیفه اصلی دولتمردان است
وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت : انتخابات در گیلان با توجه به تنوع افکار ، اندیشه ها و سلایق ، انتخابات ویژه ای است و همه باید با همدلی ، اتحاد و وحدت کلمه کارها را انجام دهیم .
فرماندار شهرستان رودسر تصریح کرد : برگزاری انتخابات سالم منوط به نظارت و مشارکت گسترده مردم است .
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر مهمترین راه برای کاهش آسیب های انتخاباتی را آگاهی بخشی به جامعه عنوان نمود و گفت: آگاهی دهی و آموزش صحیح به مردم اولین گام اساسی در کاهش آسیب های انتخاباتی بشمار می رود و در این راه سازمانهای مردم نهاد نقش حائز اهمیتی را ایفاء می کنند .
وی فعالیت انتخاباتی و سیاسی را حق همه مردم دانست و گفت : انجام فعالیت های سیاسی و انتخاباتی برای کارکنان و مدیران دستگاهای اجرایی در ساعات اداری و استفاده از امکانات دولتی در این زمینه غیر قانونی است.
اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سطح استان و شهرستان تلاشهای بسیاری در حال انجام است افزود : سال گذشته اعتبار شهرستان 29 میلیارد تومان بود که 12 میلیارد آن تخصیص پیدا کرد و در حال حاضر پروژه عمرانی چند برابر آنچه اعتبار داشتیم در سطح شهرستان در حال اجرا می باشد .
وی تعاملات سازنده مبتنی بر صداقت و رفاقت بین مجموعه مدیران و نماینده مجلس را از دلایل مهم موفقیت درانجام طرح ها در این شهرستان عنوان کرد .
اسمعیل پور با اشاره به برخی استدلال ها مبنی بر اینکه در توسعه اشکورات شتاب خوبی صورت نگرفته‌ آن را غیر منصفانه توصیف و گفت : با توجه به آمار و ارقام می توان گفت در رفع محرومیت زدایی اشکورات گام های سازنده ای برداشته شده است.
وی سرمایه‌گذاری 27میلیارد تومانی در حوزه آبیاری، چهارم و نیم میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری، 10میلیارد تومانی در حوزه حوادث را بهترین مدعا در این زمینه دانست.

وی یادآور شد: راههای اشکورات یا بازسازی شده یا در حال بازسازی است و برای راه روستایی زیاز به شوک هفت کیلومتر آن تثبیت و شش و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
وی همچنین در خصوص پروژه های گازرسانی در شهرستان تصریح کرد : 80 درصد شهرستان رودسر با توجه به اقلیم خاص آن گازرسانی شده و تمام سعی ما بر این است تا شاخص گازرسانی را در شهرستان ارتقاء دهیم .
اسمعیل پور اولین و بزرگترین معضل شهرستان را مبحث پسماند دانست و گفت : اعتبارات خوبی برای ساماندهی زباله در سطح شهرستان در نظر گرفته شده و شهرداران پیگیر امور مربوط به آن در سال جاری هستند .
وی نقش رسانه در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه را بسیار مهم دانست و گفت : ارتقاء سطح سواد رسانه ای در فضای مجازی می تواند به توسعه و پیشرفت جامعه کمک شایانی ارائه دهد .