رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: کار آبرسانی به ۷۵۶ روستای استان گیلان طی سه سال آغاز شده و ادامه دارد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ احمد ابراهیمی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به ساخت ۲ هزار واحد مسکونی مددجویان در گیلان گفت: در فاز سوم این طرح، ساخت ۵۰۰ مسکن مددجویی را در استان آغاز کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار آبرسانی به ۷۵۶ روستای استان گیلان طی سه سال را آغاز کردیم و این کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آتش به اختیار هستند تصریح کرد: این گروه‌ها برای خود مأموریت تعریف می‌کنند و هیچ دستورالعملی برای اجرا به آنها نمی دهیم‌.

ابراهیمی با اشاره به ایجاد بیش از ۶ هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی در استان توسط بسیج سازندگی، بیان کرد: اصل کار ما در حوزه روستا بوده و در مقابل مهاجرت به شهر ورود کردیم تا جوانان تحصیل کرده در روستاها بدانند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ادامه داد: امسال برای اولین بار در تبصره ۱۶ سهم گرفته و به اشتغال بیش از ۸۲۲ نفر کمک کردیم.

وی با اشاره به اجرای طرح همگام با کشاورز توسط بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی، گفت: با اجرای این طرح ۲۰ درصد افزایش تولید محصول داشتیم و امیدواریم با ادامه اجرای آن به خودکفایی در تولید برنج برسیم.