سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: اجرای طرح "محله محور" در شهرستان رشت از روز گذشته آغاز و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت

به گزارش ندای گیلان،سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: اجرای طرح “محله محور” در شهرستان رشت از روز گذشته آغاز و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حضور کارشناسان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح گفت: طرح فرهنگی، آموزشی “محله محور” با حضور کارشناسان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح محلات کلانشهر رشت آغاز شده است.

غلامی ضمن اشاره به هدف طرح “محله محور” اظهار کرد: اطلاع رسانی و آشنایی مردم با اهداف و وظایف حوزه های فعالیتی جمعیت هلال احمر و همچنین کنترل و پیشگیری از پیامدهای شیوع ویروس کرونا از اهداف این طرح است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مشارکت دستگاه ها و دیگر نهاد های مشارکت کننده در طرح مذکور اذعان داشت: این طرح با مشارکت شهرداری کلانشهر رشت، سازمان فرهنگی و ورزشی، آتشنشانی، نیروی انتظامی و مرزبانی از روز گذشته آغاز و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت.

سیاوش غلامی با اشاره به دیگر برنامه هایی که در این طرح انجام می شود، خاطرنشان کرد: پایش فشار و قند خون، برنامه های حفاظت از محیط زیست و پیشگیری و آشنایی با آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که در این طرح انجام می شود.