ندای گیلان:ناصر آل‌محمدی در نشست هماهنگی اجرای طرح آماربرداری مبدأ‌ ـ‌ مقصد اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان اظهار کرد: این طرح به مدت چهار شبانه‌روز در چهار محور اصلی و شریانی گیلان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود. وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مذکور پرسشگران در 30 ایستگاه ثابت گیلان […]

ندای گیلان:ناصر آل‌محمدی در نشست هماهنگی اجرای طرح آماربرداری مبدأ‌ ـ‌ مقصد اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان اظهار کرد: این طرح به مدت چهار شبانه‌روز در چهار محور اصلی و شریانی گیلان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مذکور پرسشگران در 30 ایستگاه ثابت گیلان با متوقف کردن وسایل نقلیه، از رانندگان و مسافران پرسش می‌کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان زمان اجرای طرح آماربرداری مبدا‌ٔ ـ‌ مقصد را 16 تا 20 اردیبهشت در محورهای گیلان عنوان کرد.

وی سازماندهی حمل و نقل جاده‌ای در زمینه کالا، مسافر و ترانزیت را از اهداف اجرای طرح مذکور ذکر کرد و یادآور شد: ایمن‌سازی عبور و مرور شبکه راه‌های کشور از دیگر اهداف طرح است.

آل‌محمدی برنامه‌ریزی و مدیریت عوامل موثر در حمل و نقل زمینی مانند ناوگان، رانندگان، شرکت‌ها و تاسیسات زیربنایی، استفاده بهینه از امکانات موجود و اقتصادی کردن صنعت حمل و نقل و توسعه فرهنگ اجتماعی حمل و نقل را از دیگر اهداف طرح مذکور برشمرد.

به گفته وی، 700 نفر نیروی پرسشگر، ترددشمار، ناظر و پلیس در اجرای طرح آماربرداری مبدأ ـ‌ مقصد همکاری دارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خاطرنشان کرد: نیروهای مذکور از رانندگان و مسافرانی که مورد مراجعه پرسشگران قرار می‌گیرند می‌خواهند رانندگان و مسافران همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.