اجتماع بزرگ ارادتمندان و محبان حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌های استان گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد و در این اجتماع، همه با هم سرود معروف و محبوب "سلام فرمانده" را همخوانی کردند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،اجتماع بزرگ ارادتمندان و محبان حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌های استان گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد و در این اجتماع، همه با هم سرود معروف و محبوب “سلام فرمانده” را همخوانی کردند.

دهه هشتادی‌ها و نودی‌های گیلان امروز همراه با خانواده‌هایشان با حضور در اجتماع بزرگ نسل امام زمانی و همخوانی سرود “سلام فرمانده” به جهانیان نشان دادند که دلتنگِ آمدن و آماده سربازی برای امامی هستند که سرانجام کافران را به سزای اعمالشان می‌رساند و رسالت پیامبران و زحمات آنان را نتیجه می‌بخشد.

نوای زیبا و با شور و حال این کودکان و نوجوانان چنان دلنشین است که بیننده از تماشای این صحنه خسته نمی‌شود؛ صدا و کلامی که از عمق جان و دل به گوش می‌رسد و به منجی عالم بشریت ابراز ارادت می‌کند و می‌گوید آقاجان تنها امید ادامه زندگی‌مان تپش‌های قلب شماست و بی‌قراری دل‌های ما از شوق دیدار شماست.

در این ایام ویدیوهای بسیاری از همخوانی سرود “سلام فرمانده” توسط کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان در فضاهای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی پخش شد از کودکی که در آغوش پدر حین خواندن این سرود گریه می‌کند تا اقشار مختلف که در فضاهای عمومی و خانوادگی این سرود را همخوانی می‌کنند.

این شور انقلابی در میان نسل پنجم انقلاب که دل هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد نشان داد انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب اسلام و قرآن است هنوز دلدادگان زیادی دارد و لحظه‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید و این راه تا رسیدن پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت صاحب‌الزمان(عج) ادامه دارد.

انقلاب اسلامی مهدویت را در جهان احیاء کرد و با ظهور انقلاب اسلامی در ایران، میلیون‌ها جوان برای حماسه‌آفرینی و سربازی امام زمان(عج) در کشورهای اسلامی از جمله ایران، لبنان، سوریه، عراق، یمن و بحرین حضور یافتند و تربیت شده‌اند که هزاران شهید مدافع حرم نمونه بارز آن است.

اما در حاشیه سرود زیبای “سلام فرمانده” شاید نتوان دید بغض‌های سنگینی را که در گلو مانده‌اند و انتظار می‌کشند و منتظرند تا کسی بیاید و جهان را از عدل پُر کند و به این ظلمات پایان دهد و خیابان‌های تاریک و ظلمات شهر را با نور بودنش چراغانی شود پس بیا و ببین مردم روز آمدنت چه می‌کنند.

یکی از کودکان حاضر در این مراسم در مقابل دوربین تسنیم گفت: به‌خاطر آقا صاحب‌الزمان(عج) و رهبرم آمده‌ام و می‌خواهم بگویم به کوری چشم دشمنان، من هم یکی از سربازان امام زمان(عج) هستم.

یکی دیگر از دهه‌نودی‌های گیلانِ ولایتمدار افزود: ما می‌خواهیم اتحادمان را به رخ دشمنان بکشیم.

دهه نوی بعدی گفت: امروز همراه با خانواده‌ها در این مراسم حضور پیدا کردیم تا به دیگر کشورها ثابت کنیم که همچنان امید داریم که امام زمان(عج) می‌آید.