عضو شورای شهر رشت در خصوص حضور خبرنگاران در صحن اظهار داشت:هر گونه رفتارهاي گزيشني به خودی و غیرخودی را محكوم میكنم و در دهن كسي مي زنم كه بخواهد رفتار شخصي و سليقه ای در اين زمينه داشته باشد.

به گزارش ندای گیلان، رضا رسولی عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه اصحاب رسانه حواس و خواص مردم هستند گفت: رسانه ها برای مردم می‌نویسند و گزارش می دهند و اگر اینها نبودند شاید بسیاری از اتفاقاتی که برای شهر مناسب نبود رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه با کادر جدید مستقر در شورا انتظار می رود به یک نظم بهتر برسیم تصریح کرد: خبرنگاران میهمان شورا نیستند و صاحبخانه هستند .

رسولی گفت: تاکید می کنم احترام افراد حفظ شود و حق نداریم از زبان افراد مطلبی را یادداشت کنیم و همه ما تابع نظم فراگیر هستیم و فضای شورا با شهرداری رشت متفاوت است. وی افزود: ما گاها در داخل شورا با همکارانمان در حال صحبت هستیم و بعد متوجه صدور شب نامه ها می شویم .

رسولي به وضعيت شوراي چهارم و نظم جلسات در دوره قبل شورا اشاره كرد و افزود:حضور زياد اصحاب رسانه و بي نظمي جلسات در شوراي چهارم باعث شد فضايي بهتر و با نظم بيشتري براي اصحاب رسانه فراهم كنيم.
وي بيان داشت:هر گونه رفتارهاي گزيشني به خودي و غيرخودي را محكوم میكنم و در دهن كسي مي زنم كه بخواهد رفتار شخصي و سليقه اي در اين زمينه داشته باشد.
رسولي اذعان داشت:اگر قرارباشد بين اصحاب رسانه و اعضاي شورا يک نفر باقي بماند قطعا آن انتخاب، اصحاب رسانه هستند.
رييس كميسيون عمران و توسعه شهري بيان داشت:بیجا میكنيم اگر از ورود عده اي از خبرنگاران جلوگيري كنيم مطمئناَ در اين راه اجازه رفتار گزينشي به كسي را نخواهيم داد.