امام جمعه آستارا با بیان اینکه برخی به دنبال برنامه های جانبی در شهرستان هستند گفت: اجازه برگزاری کنسرت را به هیچ‌کس نمی‌دهم.

به گزارش ندای گیلان از آستارا؛حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد:هر کس بر طبل تفرقه بکوبد، مزدور دشمن است و مسلمانان باید با حفظ انسجام به اعتلای دین اسلام و امت اسلامی بیاندیشند.

وی به تمدید تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و تصریح کرد:مصوبه سنای آمریکا نقض صریح برجام است.

کاظم نیا افزود:در شرایط کنونی حفظ انسجام و وحدت  مسئولین ایران امری ضروری است.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه اکنون فضای معنوی خوبی در شهرستان ایجاد شده است گفت: به هیچ عنوان صلاح نمی‌دانیم برنامه‌های جانبی و نظیر کنسرت که بعضی‌ها به دنبال آن هستند در این شهرستان اجرا شود.

وی افزود:اجازه برگزاری کنسرت را به هیچ‌کس نمی‌دهم و خانواده‌های شهدا و بسیجیان از شورای تأمین، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،دستگاه‌های قضایی و انتظامی شهرستان می‌خواهند برگزاری کنسرت در شهرستان لغو شود.

کاظم نیا همچنین با اشاره به موضوع حقوق بشر بیان داشت: بیشترین نقض حقوق توسط کشورهایی که مدعی اجرای حقوق بشر هستند انجام می شود که آمریکا نمونه بارز آنهاست.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه سیاه پوستان آمریکا، مردم یمن، سوریه، عراق و…در محدوده حقوق بشر آمریکایی‌جایگاهی ندارند افزود: دولت آمریکا با وجود اینکه دم از حقوق بشر می‌زند اما در مقابل کشتار مردم بی‌گناه در منطقه سکوت اختیار کرده است.