معاون عمرانی شهرداری رشت، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در تفکیک بودجه در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد.

ندای گیلان:معاون عمرانی شهرداری رشت، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در تفکیک بودجه در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد.

میرنوید میر حق جو در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های عمرانی شهرداری رشت با اعلام خبر مناقصه احداث ساختمان اداری شهرداری در میدان گیل ظرف دو روز آینده و تکمیل آن در مدت زمان ۱۰ ماهه، اظهار کرد: با توجه به تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام پروژه های عمرانی در تفکیک بودجه در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد.

وی افزود: مشکلات تقاطع غیر همسطح طالقانی مرتفع شده است و پل بلوار لاکان از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است و شش ماه دیگر به مرز بهره برداری می رسد.

معاون عمرانی شهرداری رشت، گفت: پل کنار گذر تختی به زرجوب با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی بسته شده است و با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در نهایت مناقصه پیاده راه سازی بافت مرزی آن آغاز خواهد شد.

آغاز ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت در مناطق فرعی رشت

میر حق جو با اشاره به روکش آسفالت ۷۵ هزار متر مربع در سطح شهر از استارت ۲۰۰ هزار مترمربع در مناطق فرعی شهر در بحث روکش آسفالت در آینده خبرداد و تصریح کرد: ترمینال غرب شهر رشت با برخورداری از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۲۲ بهمن سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

مطالعات فاز یک ساماندهی مناطق زیست محیطی شهر انجام شده است

معاون عمرانی شهرداری رشت ابراز کرد: مطالعات فاز یک ساماندهی مناطق زیست محیطی شهر انجام شده است و تخصیص بودجه ۵۰ میلیارد تومانی دولت به کدام نهاد در این راستا برعهده استانداری است.

میرحق جو با بیان اینکه شهرداری در برخی پروژه های عمرانی تنها مجری کار است، اظهار کرد: در مورد کیفی سازی آسفالت بر روی این اقدام مطالعات آزمایشگاهی در حال انجام است و در این راستا ساختار سخت افزاری شهرداری در حوزه ماشین آلات نیازمند ترمیم و نوسازی است.