تاکنون 17هزار و 467 واحد مسکن مهر احداث و به متقاضیان گیلانی در شهرهای زیر 25هزار نفر این استان تحویل داده شده است

به گزارش ندای گیلان، حجت فرضی‌پور صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بنیاد مسکن اظهار داشت:تاکنون 17هزار و 467 واحد مسکن مهر  احداث و به متقاضیان گیلانی در شهرهای زیر 25هزار نفر این استان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه سه‌هزار و 775 مسکن مهر شهری در گیلان در حال ساخت است، افزود: احداث 782 مسکن مهر شهری جدید گیلان نیز در دست بررسی و برنامه‌ریزی است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان گفت: پروژه‌های مسکن مهر گیلان امسال به اتمام می‌رسد.

فرضی‌پور با بیان اینکه مسکن مهر 172 واحدی شهرهای کیاشهر، سیاهکل و کلاچای آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: احداث و تحویل  22هزار و 823 واحد مسکن مهر سهمیه گیلان است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن به عنوان یکی از نهادهای ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و از بدو تشکیل تاکنون خدمات ارزنده‌ای به جامعه روستایی و در شهرهای زیر 25هزار نفر عرضه کرده است.

معاون بنیاد مسکن گیلان اظهار داشت: ساختمان‌‌های زیبا با پرداخت وام‌‌های کم‌ بهره در اختیار متقاضیان قرار داده می‌‌شود که سبب  توسعه مسکن روستایی و شهری شده است.

فرضی‌پور با اشاره به تهیه زمین مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد مسکن، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانه‌دار شدن محرومان در جامعه تمام تلاش خود را بسیج کرده است.