عضو شورای اسلامی شهر رشت از اتمام پروژه تصفیه‌خانه بیمارستان‌های رازی، ولایت و پورسینای رشت در مدت 10 ماه خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، فاطمه شیرزاد امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر رشت شهادت خبرنگار شهید محسن خزایی را تسلیت گفت.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اقدام ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در راستای احداث تصفیه‌خانه برای سه بیمارستان رازی، ولایت و پورسینای رشت بودیم که بسیار در حفظ محیط زیست قابل تأمل است.

شیرزاد اتمام پروژه تصفیه‌خانه بیمارستان‌ها را در مدت 10 ماه دانست و تصریح کرد: امیدواریم با چنین اقدام‌هایی شاهد رفع مشکلات زیست‌محیطی به ویژه در سراوان باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید به کودکان اوتیسم توجه ویژه‌ای شود، ادامه داد: جامعه اوتیسم گیلان نیازمند خدمات آموزشی و درمانی بیشتر بوده و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کودکان اوتیسم عدم اطلاع عموم جامعه از وضعیت آنها است.

شیرزاد با بیان اینکه باید برای حمایت از جامعه اوتیسم گیلان نیز خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شود، یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون بهداشت مجلس هستند از آنها می‌خواهیم برای برطرف کردن مشکلات جامعه اوتیسم توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری رشت، گفت: امیدواریم برای پرداخت حقوق یکسان هر چه سریع‌تر برنامه‌ریزی و حقوق معوقه مهر ماه کارگران بخش رفت و روب و آتش‌نشانی پرداخت شود.