مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از اخذ مجوز اتصال کلیه شرکتهای تابعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به شبکه دولت خبر داد.

حمید رضا آبایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در گفتگو یا ندای گیلان اظهار داشت:اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان اولین دستگاه اجرایی استان گیلان اقدام به اخذ مجوز از استانداری گیلان در راستای اتصال کلیه شرکتهای تابعه  به بستر شبکه دولت  و با اولویت شرکتهایی با مکاتبات زیاد را نموده که پس از تلاش و پیگیری های فراوان این مهم محقق شد.

وی افزود:این امر در راستای اهداف دولت الکترونیک، تسهیل در مکاتبات این اداره کل با شرکتهای تابعه (طرف قرارداد)، حذف مکاتبات فیزیکی (کاغذی)، توجه بیش از پیش به منشور حقوق شهروندی و در نظر قراردادن ارتقای سطح خدمات و پاسخگویی مناسب و مطلوب با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کووید -۱۹ و حرکت در جهت فعال نمودن هرچه بیشتر میز خدمت الکترونیکی به منظور کاهش مراجعات حضوری و حفظ سلامت ارباب رجوع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

آبایی خاطرنشان کرد: از این پس شرکتها می توانند پس از اتصال، با دستگاه های اجرایی متصل به شبکه دولت در استان گیلان که بیش از هزار دستگاه می باشد بصورت الکترونیکی مکاتبه نمایند که این عمل در نوع خود اقدامی کم نظیر به شمار آمده و موجبات تحقق اهداف ذکر شده را میسر می گرداند.