نائب رئیس شورای اسلامی رشت خاطر نشان کرد: اتصال خیابان پاره بیجار به جاده جیرده را نیز دردستور کار قرار می دهیم تا ترافیک بلوار شهید افتخاری ، کاهش یابد و دسترسی مردم این منطقه به شهر بیشتر شود

به گزارش ندای گیلان،نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت  با تاکید بر ضرورت تقسیم عادلانه امکانات شهری گفت : انتظار ما این است که امکانات شهری در همه مناطق شهر و حاشیه شهر به صورت مساوی تقسیم شود.
مظفر نیکومنش توجه به محلات و مناطق حاشیه شهر در کلانشهر رشت را ضروری دانست و خاطرنشان  کرد: مردم این مناطق نیز همانند سایر همشهریان در شهر، بایستی از امکانات لازم برخوردار باشند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به آسفالت کوچه و خیابان ها در حاشیه شهر توسط مدیریت شهری، به اهالی پاره بیجار (حمیدیان) قول داد که آسفالت خیابان و کوچه ها این منطقه از سوی شهرداری رشت انجام گیرد.
نائب رئیس شورای اسلامی رشت خاطر نشان کرد: اتصال خیابان پاره بیجار به جاده جیرده را نیز دردستور کار قرار می دهیم تا ترافیک بلوار شهید افتخاری ، کاهش یابد و دسترسی مردم این منطقه به شهر بیشتر شود.


وی اجرای پروژه های جمع آوری آب های سطحی را از کاری های خوب مجموعه شهرداری دانست و یادآور شد: اجرای این پروژه ها در حاشیه شهرها بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد