نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه بیمارستان‌ها باید به بخش خصوصی تبدیل و سوق داده شوند و دولت باید بیشتر با هدایت مراکز درمانی آن‌ها را از تصدی‌گری خارج کند خاطرنشان کرد: بخش خصوصی از استقبال بیشتری برخوردار است

به گزارش ندای گیلان؛نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی داشتن برنامه بلندمدت در علوم پزشکی گیلان را مثمر ثمر برشمرد و اظهار کرد: اگر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برنامه داشته باشند و حتی به همه اهداف خود نرسند به بخشی از هدف خواهند رسید‌.

مهرداد بائوچ لاهوتی با اشاره به آمار بالای سرطان در کشور و گیلان افزود: سرطان در استان رتبه سوم را دارد درحالی‌که به دولت مکلف شده در سموم و مواد غذایی نظارت بیشتری شود و از اشاعه بیماری‌ها بین مردم جلوگیری شود‌.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با بیان اینکه اعزام بیمار از شهرستان‌ها به مرکز استان و از رشت به تهران بسیار زیاد است گفت: این معضل به دلیل ضعف زیرساخت‌های درمان است و تحمیل هزینه بر مردم را به دنبال دارد.

وی بر لزوم هیئت‌امنایی کردن بیمارستان‌ها تأکید کرد و گفت: بسیاری از بیمارستان‌ها توانایی اداره خود را دارند درحالی‌که در حال حاضر درآمدها به خزانه واریز و پس از کسر درصد قابل‌توجهی به بیمارستان‌ها برمی‌گردد.

نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه بیمارستان‌ها باید به بخش خصوصی تبدیل و سوق داده شوند و دولت باید بیشتر با هدایت مراکز درمانی آن‌ها را از تصدی‌گری خارج کند خاطرنشان کرد: بخش خصوصی از استقبال بیشتری برخوردار است و مردم از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.