سرپرست استانداری گیلان گفت: آینده نگری و بهره گیری از اطلاعات به روز باید مبنای تصمیم گیری ها باشد.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همواره اندیشیدن و برنامه ریزی پیش از هر اقدام برای رسیدن به هدف، برای بشر و جامعه بهترین راهکار برای پیمودن مسیر توسعه بوده و می باشد.
وی با تاکید بر لزوم هم اندیشی، هم افزایی و گفتمان سازی بیشتر برنامه ای تصریح کرد: شورای برنامه ریزی امکان بکارگیری اندیشه گروهی و رسیدن به خرد جمعی برای تصمیم سازی بهتر را تحقق می بخشد.
دکتر زارع با تأکید بر لزوم اعتقاد به اجرای برنامه های توسعه‌ای و اسناد بالادستی میان مدت و بلند مدت از جمله برنامه ششم توسعه و سند آمایش سرزمین در جهت توسعه پایدار در استان و کشور بیان داشت: لازم است تا با همگرایی و تلاش جمعی با جدیت در این مسیر گام برداریم.
سرپرست استانداری گیلان به ظرفیت بالای استان گیلان و امکان توسعه همه جانبه آن اشاره و تصریح کرد: تغییر نگاه توسعه ای سنتی به نگاه توسعه سبز-آبی، با رویکردهای توسعه اقتصادی دریا محور، تقویت و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، توسعه بوم گردی و گردشگری خلاقانه و نیز توجه به کارآفرینی می‌تواند آینده امیدبخش برای استانمان را ترسیم کند.