مراسم ترحیم رفیق دیرین و همسنگر دوران مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی ریس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد جامع لنگرود برگزار شد.

مراسم ترحیم رفیق دیرین و همسنگر دوران مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی ریس فقید مجمع تشخیص  مصلحت نظام  در مسجد جامع لنگرود برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه فرماندار مسوولان و قشرها مختلف مردم حضور داشتند قاریان آیاتی ازکلام الله مجید را تلاوت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام وفایی از مدرسین حوزه علمیه قم  اظهارداشت: ایمان به خدا و ایستادگی در راه حق را مهمترین ویژگی رئیس فقید  مجمع تشخیص مصلحت  نظام دانست و افزود ملت قدر شناس ایران هرگز مبارزات این یار دیرین امام و رهبری در مقابل طاغوت های زمان  رژیم پهلوی و جبهه استکبار و همچنین خدمات و مسولیت های او در مقاطع مختلف مانند نظام مقدس مجلس شورایی اسلامی ریاست جمهوری  و مجمع تشخیص مصلحت را از یاد نخوانده برد.

  وی با اشاره به مصلحت مهم حفظ انسجام ملی و حساسیت آن بار صمیمی انقلاب بر حفاظت از مصالح نظام افزود در نظام اسلامی فصل اخطاب مقام معظم رهبری است و ایشان نیز همواره تاکید داشت که در مقام عمل همگی باید رهرو و مطیع رهبری باشیم.

حجت الاسلام وفایی افزود آیت اله هاشمی رفسنجانی به معنایی واقعی دلسوز نظام و از استوانه های انقلاب بشمار می رفت مخزن الاسلام بود  در تبین ارزشها آرمانهایی شهدا روح بلندی داشت همیشه خدمتگزاری صدیق فداکار و نمونه برای مردم و انقلاب بود و هیچ گاه طی این مسیر کو ناهی نمی کرد