دکتر نجفی در نشست با اعضای ستاد برگزاري بزرگداشت ششمين سالگرد ارتحال حضرت آیت‌ا… بهجت فومنی گفت: آیت‌ا… العظمی بهجت فومنی به عنوان یک عارف کامل و عالم عامل نسبت به مسائل کلان سیاسی کشور نیز حساس بودند.

ندای گیلان:دکتر نجفی در نشست با اعضای ستاد برگزاري بزرگداشت ششمين سالگرد ارتحال حضرت آیت‌ا… بهجت فومنی گفت: آیت‌ا… العظمی بهجت فومنی به عنوان یک عارف کامل و عالم عامل نسبت به مسائل کلان سیاسی کشور نیز حساس بودند.

دکتر محمدعلی نجفی در این نشست با اشاره به ویژگی‌های بارز اخلاقی و اعتقادی این عالم بزرگ و جلیل‌القدر اظهار کرد: این مرجع عالیقدر جهان تشیع معلم بزرگ اخلاق، عرفان بود و تقوا و خودسازی این عبد صالح خدا الگوی ارزشمند برای ما است.

وی با بیان اینکه زبان قاصر از بیان فیوضات و معنویات این عالم بزرگ است افزود: به هر میزان که از کمالات و فیوضات اين عالم عامل بگوییم باز هم کم گفتیم.

استاندار گیلان بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت آیت‌ا… بهجت تأکید کرد و افزود: باید مراسم بزرگداشت و کنگره‌های علمی و پژوهشی اين عالم بزرگوار به گونه‌ای برگزار گردد تا عظمت ايشان حفظ شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ساده زیستی، پرهیز از تجملات، تواضع و فروتنی، زهد و تقوا، نظم و ترتیب در امور را از ویژگی‌های بارز ايشان عنوان کرد و بر لزوم بهره‌گیری هرچه بیشتر از شاخص‌های فرهنگی استان نيز تأکید کرد.

دکتر نجفی اظهار کرد: آیت‌ا… العظمی بهجت فومنی علی رغم اینکه یک عارف کامل و عالم عامل بودند اما نسبت به مسائل کلان سیاسی کشور حساس بودند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود درخصوص برگزاری هرچه باشكوهتر مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد ارتحال حضرت آیت ا… العظمی بهجت فومنی پرداختند .

ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت آیت ا… العظمی بهجت فومنی روز پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت در مسجد ولیعصر بالامحله فومن برگزار می‌شود.