پس از به انجام رساندن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لاهیجان، شایعات خداحافظی کاظم کسرایی از مقام فرمانداری این شهرستان قوت گرفت

به گزارش ندای گیلان، چند روزی است که شایعات نقل مکان فرماندار شهرستان لاهیجان در محافل و مجالس جدی تر شده و گویا کاظم کسرایی پس از موفقیت در برگزاری صحیح و بدون حاشیه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور هیجده ماهه در شهرستان با کارنامه ای قابل قبول از سوی مردم، از لاهیجان خداحافظی خواهد کرد.

پس از به انجام رساندن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لاهیجان، شایعات خداحافظی کاظم کسرایی از مقام فرمانداری این شهرستان قوت گرفت، گرچه سرچشمه و زمان شروع این شایعات به موسمی پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی باز می گردد ولی این روزها خداحافظی فرماندار لاهیجان نقل مجالس ادارات و فرمانداری لاهیجان شده است.

اما با اعلام این موضوع، جدیدترین شایعاتی که بلافاصله پس از آن شنیده می‌شود، سرپرستی رضاقربانی شرفشاده ای برای تصدی این پست است. قربانی شرفشاده ای که کمتر از ۹ ماه است به عنوان معاون سیاسی فرماندار شهرستان منصوب شده، شاید چندصباحی بتواند با حفظ سمت بر میز فرمانداری این شهرستان تکیه زند.

وی متولد سال ۱۳۴۴ در لاهیجان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تاریخ از دانشگاه تهران است. وی همچنین با محمداحمدی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان نیز هم ولایتی است و زاده روستای شرفشاده می باشند.

قربانی میتواند سومین فرماندار لاهیجان در سی و دو ماه طی شده از عمر دولت تدبیر و امید باشد و شاید دولت «حسن روحانی» با «محمدرضاقربانی» بتواند سه سالگی خود را در شهرستان لاهیجان جشن بگیرد.

پیش از «کاظم کسرایی»، محمد علیزاده‌ماکلوانی فرماندار لاهیجان بود./لاهیجان