بزودی آگهی استخدام 5 هزار نفر نیروی آموزش و پرورش اعلام می شود که 1250 نفر از این افراد بر اساس قانون از میان شرکت کنندگان، ایثارگران خواهند بود.

به گزارش ندای گیلان،سید محمد بطحایی بعد از ظهر روز گذشته در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران کل استانها با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از زمان عقد قرارداد بیمه تکیمیلی فرهنگیان اظهارکرد: امیدواریم با کمک همکاران در استانها بیمه تکمیلی فرهنگیان را با هزینه‌های پزشکی بهتر نسبت به سال 93 داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، از مدیران کل استانها خواست که حق بیمه فرهنگیان را که به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استانها واریز می‌شود بلافاصله به حساب فرهنگیان واریز کنند و در حساب ادارات حتی برای یک روز هم نگهداری نکنند.

وی با تاکید بر این که از محل سود مشارکت سایر بیمه ها، مصمم هستیم در مرکز استان ها کلینیک دندانپزشکی راه اندازی کنیم، افزود: توسعه مراکز تخصصی دندانپزشکی در مراکز استان ها موجب می شود بخش عمده هزینه های درمانی فرهنگیان کاهش یابد.

بطجایی با اشاره به این که بزودی آگهی استخدام 5 هزار نفر نیروی آموزش و پرورش اعلام می شود، خاطرنشان کرد: 1250 نفر از این افراد بر اساس قانون از میان شرکت کنندگان، ایثارگران خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه توزیع رشته و منطقه در آزمون استخدامی مشخص شده است، افزود: آگهی استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.

وی به راه اندازی حساب یکپارچه مدارس اشاره کرد و گفت: حساب مدارس تا پیش از این دولتی بوده که با پیگیری های انجام شده یک حساب غیردولتی توسط بانک ملی به نام پشتیبان راه اندازی شده است که همه اعتبارات مدارس شامل سرویس مدارس، کمک اولیا و … باید به این حساب یکپارچه واریز شود و این حساب به صورت آنلاین در اداره کل و وزارتخانه قابل رصد می باشد اما امکان برداشت از آن وجود ندارد.

بطحایی با تاکید بر این که به اعتبارات واریز شده در حساب یکپارچه سود تعلق می گیرد ، افزود: طرح مذکور ماه گذشته در شهرستان های تهران رونمایی گردید و اواسط مرداد ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت کشوری رونمایی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، به کد 17 رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس اشاره کرده و افزود: نام استان، نام منطقه، نوع واریزی پول ، کد مدرسه و کد کنترلی در کد 17 رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس قابل مشاهده می باشد.

آموزش و پرورش 5000 نیرو استخدام می کند ندای گیلان