نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام برای ما اتفاق خوبی بود گفت:امروز آمریکا فهمیده است که ایران مانند کشور لیبی سلطه پذیر نیست.

به گزارش ندای گیلان از رشت،آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:امروز قدرت‌های جهان تمام سرمایه خود را برای نابودی اسلام به کار گرفته است و هرچقدر آن‌ها بیشتر تلاش می‌کنند اقتدار اسلام و ایران اسلامی بیشتر می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه آمریکایی ها امروز خود را قدرت جهانی می‌دانند و به‌دنبال سلطه برجهان هستند افزود:خروج آمریکا از برجام برای ما اتفاق خوبی بود زیرا افرادی که به دنبال ترویج تفکر غرب بودند فهمیدند که آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه ما نیست.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تاکید داشتند که اگر کشورهای سلطه‌گر با ما دشمنی کنند نشان از درست بودن مسیر ما است گفت:ملت ایران تا جایی از مسئولانشان حمایت می‌کنند که حافظ دینشان باشند.

امام جمعه رشت گفت: امروز آمریکا فهمیده است که ایران مانند کشور لیبی سلطه پذیر نیست خاطرنشان کرد: آمریکا چیزی از خود ندارد و به دنبال دوشیدن گاو‌هایی مانند عربستان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان داشت: همه کسانی که در حال خدمت به مردم هستند باید بدانند که کشورهای اروپایی هیچ‌گاه به ایران کمک نکردند و همواره یدک‌کش آمریکا بوده‌اند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسئولان موظف هستند رفاه زندگی مردم را فراهم کنند گفت: مردم ما انسان‌هایی رفاه‌طلب نیستند بلکه حفظ دین و ایمانشان برای آن‌ها اولویت دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت پوشالی غرب به زودی نابود می‌شود و به زودی تمام جهانیان به قدرت و حقانیت اسلام و نظام اسلامی پی می‌برند گفت:ما منتظر هستیم تا طبق وعده الهی کاپیتالیسم و قدرت سرمایه‌گذاری غرب نابود شود

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فشارها بر ایران از امروز بیشتر می‌شود گفت: اینکه فشار بر ایران بیشتر می‌شود شکی نیست اما ایران هیچ‌گاه ذلت را نمی‌پذیرد و تهدیدات آمریکایی صهیونیستی را پشت سر می‌گذارد.

وی با مطرح کردن اینکه تحریم‌های آمریکا تاکنون ملت ایران را به زانو در نیاورده و باز هم موفق نمی‌شود گفت: ایران اسلامی در طول دوران انقلاب اسلامی تحریم‌های ظالمانه‌ای را پشت سر گذاشته و بعد نیز با عزت انقلاب را پیش می‌برد.