امام‌جمعه آستارا با تأکید براینکه آمریکایی‌ها از قدرت سپاه واهمه پیدا کرده‌اند گفت: به همین دلیل می‌خواهند سپاه عزیز کشور را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند

به گزارش ندای گیلان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به‌ فرارسیدن روز جهانی استاندارد اظهار کرد: رعایت استانداردها در همه زمینه‌های خدماتی و تولیدی ضروری است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات نباید از استانداردسازی فرار کنند، تصریح کرد: یکی از عمده دلایل بی‌رغبتی مردم به خرید کالاهای تولید داخل عدم رعایت استانداردهای جهانی از سوی تولیدکنندگان داخلی است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به سال‌روز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی خاطرنشان کرد: در تاریخ ایران اسلامی پنج‌تن از شهدای محراب توسط منافقین کور دل به شهادت رسیده‌اند و این نشان می‌دهد که خطبه‌های نمازجمعه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تأثیرگذار است.

وی با تصریح براینکه دشمن از موضع‌گیری‌های شفاف تریبون نمازجمعه احساس خطر می‌کند، بیان کرد: دشمن در تلاش است تا نمازجمعه‌های کشور را کم‌رنگ کند به همین دلیل سخنرانی‌های نمازجمعه را رصد و روی حضور و عدم حضور مردم در صفوف به‌هم‌پیوسته نمازجمعه برنامه‌ریزی می‌کند.

حافظ‌نیا با اشاره به فرارسیدن روز جهانی غذا در انتقاد از عرضه محصولات تراریخته در کشور و حمایت برخی از مسئولان از عرصه و مصرف آن در کشور گفت: محصولات تراریخته را برای کشورهای جهان سوم درست کرده‌اند و مصرف این‌گونه محصولات سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه در آستانه هفته تربیت‌بدنی و ورزش قرار داریم و خیلی از افراد جامعه با مقوله ورزش قهر هستند، اظهار کرد: تربیت‌بندی فقط در ورزش فوتبال خلاصه نشده و شامل همه ورزش‌ها به‌ویژه ورزش‌های همگانی می‌شود و مسئولان ذی‌ربط این را باید موردتوجه قرار دهند.

خطیب جمعه آستارا با تأکید براینکه دشمنی‌ها با قوه قضاییه به خاطر مبارزه با مفاسد اقتصادی افزایش پیداکرده است، تصریح کرد: از قوه قضاییه انتظار داریم مبارزه با مفاسد اقتصادی و افراد مفسد جامعه از مسئولین عالی رتبه کشوری گرفته تا مسئولین رده پایین اداری را با جدیت تمام ادامه دهند.

وی با بیان اینکه یک‌عده مبارزه قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی را سیاسی‌بازی می‌دانند و معتقد هستند که قوه قضاییه از سر بی‌کاری با مفاسد اقتصادی برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: علیه قوه قضاییه هرگونه صحبت کردن به منزله آب در آسیاب دشمن ریختن است.

حافظ‌نیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار کشور و جهان اسلام دانست و بیان کرد: سپاه در ماجرای داعش و گروه‌های تکفیری منطقه مقتدرانه ورود کرد و تمام نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در ناامن نشان دادن منطقه خنثی کرد.

امام‌جمعه آستارا با تأکید براینکه آمریکایی‌ها از قدرت سپاه واهمه پیدا کرده‌اند و به همین دلیل می‌خواهند سپاه عزیز کشور را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، بیان کرد: مردم نمازگزار شهرستان آستارا و دیگر نقاط کشور این اقدام نسنجیده آمریکایی‌ها را به شدت محکوم می‌کنند.

 


فارس