رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بدهی های کلان سازندگان در محدوده منطقه یک، خواستار ارائه آماری از مودیان دانه درشت شد.
به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بازدید از منطقه یک شهرداری رشت از تلاش مدیرومجموعه منطقه یک در کسب درآمد بویژه در اسفند ماه سال گذشته تقدیر کرد.
سید امیر حسین علوی با اشاره به مصوبه عوارض تشویقی از سوی شورای شهر رشت در اسفندماه سال گذشته بیان داشت: به نظر می رسد با تصویب لایحه ارسالی شهرداری به شورا و تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساخت و ساز ساختمانی، مناطق شهرداری توانستند در کسب درآمد در یکماه آخر سال موفق عمل نمایند.

رییس شورا از جدیت و تلاش مدیران و کارکنان مناطق در اسفند ماه گذشته تقدیر نمود و ابراز کرد: این مناطق ما بودند که بار شهرداری را به دوش کشیدند. بی شک انسجام در کل بدنه شهرداری برای تامین منابع مالی ایجاد گردید و همراهی شورا در تصویب عوارض تشویقی به این فرایند کمک کرد.

علوی خواستار ارائه آمار تفکیک شده از هر منطقه شد و تصریح کرد: باید مشخص شود این درآمدزایی چند درصد در بخش صدور پروانه جدید و چند درصد برای تسویه بدهی مودیان در بخش ساخت و ساز بوده است که توانستند در پایان سال خلاف های ساختمانی خود را بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بدهی های کلان سازندگان در محدوده منطقه یک، خواستار ارائه آماری از مودیان دانه درشت شد و افزود: باید مشخص شود با تصویب این عوارض تشویقی چند درصد از مودیان دانه درشت در این مدت بدهی خود را پرداخت کرده اند.

علوی ابراز امیدواری کرد، مناطق پنجگانه شهرداری در سال جدید نیز بتوانند با جدیت بیشتری این روند را ادامه داده و برای کسب درآمد در مناطق تلاش نمایند.
رییس شورا اذعان داشت: انتظار می رفت که شهرداری با تقسیم بهتر منابع پروژه های مختلف عمرانی و زیباسازی شهر را نیز در اولویت قرار می‌داد.