فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه با تغییر کاربری فرودگاه پیام و ارائه خدمات مسافربری در آن وظایف نیروی انتظامی را سنگین تر می کند گفت: برای کمک به مجموعه پیام اعلام آمادگی می کنیم.

به گزارش ندای گیلان،سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام  اظهار داشت : در این جلسه فرصتی پیش آمد تا با مجموعه پیام از نزدیک آشنا شده و پیرامون موضوعات  مشترک رایزنی و تبادل نظر شود.

فرمانده انتظامی البرز افزود: تغییر کاربری که قرار است انجام شود و فرودگاه خدمات مسافربری ارائه دهد بالطبع وظایف نیروی انتظامی در این موضوع سنگین تر می شود و امروز فرصتی دست داد تا در این خصوص تبادل نظر شود .

سردار محمدیان افزود: موضوعاتی که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت در صورت به ثمر نشستن موجب رفاه حال ساکنان استان و شهرهای همجوار خواهد بود و بر اساس وظایفی که قانون برای ما تعریف کرده برای کمک به مجموعه پیام اعلام آمادگی می کنیم.

وی افزود : تامین امنیت مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است و حفظ امنیت مناطق صنعتی اهمیت مضاعف دارد.

سردار محمدیان با اشاره به حساسیت مسوولان کشوری بر حفظ امنیت در مناطق مختلف کشور اظهار داشت :  در دیداری که قبل از حضور در استان البرز با وزیر کشور داشتم اشاره شد حفظ امنیت در استان البرز می تواند موجب جذب سرمایه بیشتر و شکوفایی اقتصادی استان شود و اعتقاد دارم سرمایه گذارانی که ایجاد اشتغال  می کنند بزرگترین عبادت را انجام می دهند.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد : حضوری که امروز در پیام داشتم آشنایی بیشتری با این مجموعه ایجاد کرد و اگر اطلاع رسانی بیشتر شود قطعا شاهد استقبال بیشتری از سرمایه گذاران و کارآفرینان خواهیم بود.