معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان برای ارائه خدمت در مناطق زلزله زده خوی در آذربایجان شرقی با آمادگی کامل، آماده باش هستند.

به گزارش  ندای گیلان از رشت،مسعود کاظمی با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خوی  افزود: به محض وقوع این زلزله و لزوم خدمات رسانی، از تمامی ظرفیت های دستگاه های امدادی و خدمات رسانی استان برای این امر استفاده می شود.

وی ادامه داد: طی چند روز اخیر در این راستا بیش از ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی از هلال احمر گیلان برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان خوی به آذربایجان شرقی ارسال شد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات کشور فعلا فقط چادرهای امدادی برای اسکان اضطراری به آذربایجان شرقی ارسال شد که در صورت نیاز به سایر کمک‌های امدادی در اسرع وقت اقدام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به همراهی قابل تقدیر مردم و بخش خصوصی در نوعدوستی و همگام با اقدامات دولت مردمی و انقلابی در گیلان اشاره و بیان کرد: همچنین هماهنگی نهایی برای اعزام پنج دستگاه کامیونت از شرکت های پخش استان برای بارگیری لوازمی همچون پتو، چادر اسکان و بخاری به محل اسکان هموطنان عزیز در شهرستان خوی با توجه به‌ سرما و برودت هوا در حال انجام است.