فعال از آغاز پیش ثبت‌نام کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات از ۱۶ بهمن در گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،حسن فعال از آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از فردا (۱۶ بهمن) خبر داد و  گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات برای اعزام‌های نوروزی می‌توانند از فردا با مراجعه به سامانه «https://atabat.haj.ir» برای پیش ثبت‌نام سفرهای عتبات این دوره اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان ادامه داد: مشتاقان زیارت عتبات عالیات لازم است قبل از ثبت‌نام نهائی در کاروان‌ها، در فرصت زمانی مشخص شده به سامانه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات مراجعه و پس از نام‌نویسی و ثبت اطلاعات مربوطه کد رهگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام از ساعت ۹صبح روز چهارشنبه(۱۶ بهمن) آغاز شده و تا ساعت ۱۶جمعه(۲۵ بهمن) ادامه دارد تصریح کرد: افرادی که اقدام به ثبت‌نام گروهی ۳۵ نفره می‌کنند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و گروه به کمتر از ۲۵ نفر کاهش یابد، حذف شده و در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهند شد.

فعال با بیان اینکه اصل گذرنامه برای صدور روادید زائران در سفارت عراق نیاز است تاکید کرد: متقاضیان باید دارای گذرنامه معتبر با حداقل ۶ماه اعتبار تا تاریخ تشرف و وجود صفحه خالی جهت صدور روادید باشند.

وی از فعالیت ۵۱ دفتر خدمات زیارتی در استان خبر داد و اعلام کرد: متقاضیانی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر زیارتی مجاز استان که از سازمان حج و زیارت مجوز دریافت کرده  است، اقدام به پیش  ثبت‌نام کنند./شبستان