معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: کار بازسازی سالن شش هزار نفره شهدای رشت برای میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در رشت آغاز شد.

به گزارش ندای گیلان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: با توجه به میزبانی گیلان در مسابقات کشتی آزاد جام جهانی ۲۰۱۹، بازسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن شش هزار نفره محل برگزاری این مسابقات در رشت آغاز شد و امیدواریم به زودی این سالن آماده میزبانی مسابقات شود.
ابوالفضل صادقی افزود: همچنین قرار است مرمت و تعمیر سقف این سالن ورزشی و صندلی های آن انجام شود تا بتوانیم این مسابقات را که بزرگترین رویداد در تاریخ ورزش گیلان بشمار می رود ، در حد مطلوبی میزبانی کنیم.
وی به جایگاه VIP این سالن نیز اشاره و بیان کرد: در صدد هستیم تا این جایگاه بازسازی و در حد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد باشد که در این راستا نیز اقداماتی انجام شده است.
دکتر صادقی به زمان برگزاری این مسابقات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ به احتمال زیاد اوایل بهار سال آینده با حضور زبده ترین کشتی گیران جهان در استان گیلان و در سالن شش هزارنفره مجموعه ورزشی شهدای رشت برگزار می شود./ایرنا