رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت گفت:در ایام دهه فجر امسال اجرای ۲۲ برنامه فرهنگی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در دستور کار است و همچنین کلنگ زنی و افتتاح ۲۲ پروژه مدیریت شهری رشت نیز جزو برنامه‌های این ایام مبارک است.
به گزارش ندای گیلان،فاطمه شیرزاد با تبریک فرا رسیدن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در دوازدهم بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در گلزار شهدای رشت نواخته می شود و با حضور در گلزار شهدای گرانقدر بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان می کنیم.
وی به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با چهلمین روز از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:  اجرای تمامی برنامه‌ها با محوریت یاد این شهید گران‌قدر برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با تأکید به اینکه ملت غیور ایران اسلامی همواره حامی نظام و رهبری بوده و خواهند بود بیان کرد: حماسه حضور ملت غیور ایران اسلامی در بدرقه پیکر پاک سردار شهیدشان حاج قاسم سلیمانی مُهر تاییدی بر اثبات این ادعا است و دشمنان مستکبر ایران زمین بدانند که در مقابل اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی چیزی به غیر از تسلیم و پشیمانی نصیب دشمنان نمی شود.
شیرزاد به بخشی از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: اجرای سرودهای انقلابی در پیاده راه فرهنگی رشت ازجمله برنامه‌های موردنظر در ایام‌الله دهه مبارک فجر است .
وی با اشاره به اجرای ۲۲ برنامه فرهنگی، افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ پروژه شهری در رشت افزود: در ایام دهه فجر امسال اجرای ۲۲ برنامه فرهنگی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در دستور کار است و همچنین کلنگ زنی و افتتاح ۲۲ پروژه مدیریت شهری رشت نیز جزو برنامه‌های این ایام مبارک است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی بالاخص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: دشمنان نادان ایران اسلامی با ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر چهره کثیف خود را به تمامی ملت آزاده جهان نشان دادند و بدانند که خون شهید سلیمانی آزادی قدس عزیز را از دست رژیم فاسد اسرائیل  رقم خواهد زد‌.