شورای سیاست گذاری نهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان آغاز بکار کرد.
ندای گیلان:جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره با حضور شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مهدی حاجیان رئیس جشنواره های کشور ، فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان ، فرداد جنابی رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای شهر ، سرهنگ قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان ، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لاهیجان و محمد علی صادق حسنی رئیس انجمن نمایش لاهیجان در سالن جلسات شهرداری لاهیجان برگزار شد.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این جلسه با بیان اینکه هنر نمایش یکی از هنرهای ارتباط با مردم و فرهنگ سازی در مورد مسائل مختلف به خصوص در حوزه شهری است، افزود : از شورای اسلامی شهر برای حمایت و پشتیبانی از درخواست های شهرداری قدردانی میکنم و ما براساس مصوبات شورای شهر اقدام میکنم
وی با قدردانی از ،علیرضا گنجه خسروی قائم مقام شهرداری و جواد نجار تمیز کار سخنگوی شورای اسلامی شهر که در طول ۹دوره جشنواره تئاتر خیابانی تلاش کردند گفت:امسال باید جشنواره متفاوتی را شاهد باشیم.
وی گفت : لاهیجان به عنوان اولین ها بوده و امسال با همکاری اداره ارشاد و تلاش خواهیم به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شویم.
وی افزود : با رایزنی با وزارت امور خارجه از چند گروه نمایشی کشورهای حوزه دریای خزر در جشنواره امسال دعوت کنم.
جواد نجار تمیز کار سخنگوی شورای اسلامی شهر در این جلسه گفت : از مسعود کاظمی شهردار لاهیجان که در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و جشنواره ها تلاش می کنند، قدردانی می نمایم.
وی افزود: امیدوارم از سال جاری با حمایت شهردار، دبیرخانه جشنواره به صورت سالانه فعالیت نماید.
وی از زحمات همه کارکنان و واحدهای شهرداری لاهیجان برای همکاری در برگزاری جشنواره تئاتر تشکر کرد و گفت: از مدیرکل هنرهای نمایشی می خواهم امسال نگاه ویژه ای به جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان داشته باشد.
فیروز فاضلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز ضمن تشکر از تلاش های پیگیر شهردار و شورای شهر لاهیجان و نیروی انتظامی گفت: اگر امنیتی نباشد کاری نمی توانیم انجام دهیم و از همه عواملی که در طول دوره های گذشته تلاش کردند، قدر دانی می نمایم.
وی گفت : امیدوارم شهر لاهیجان شهر کاراهای پر نشاط باشد و اقدامات فرهنگی که در این شهر انجام می شود ادامه یابد.
امیدوارم شورای سیاست گذاری دهمین دوره جشنواره بلافاصله پس از اختامیه نهمین دوره برگزار شود.
شهرام کرم مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر در این جلسه گفت : جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یکی از جشنواره های مطرح کشور می باشد و باید کار کنم که این رویداد بطوری شایسته برگزار شود
وی افزود، اتفاق بزرگ جشنواره خدمت به مخاطبان واقعی و مردم است.