مدیر ساخت و توسعه راه‌های گیلان از آسفالت ضربتی محورهای روستایی در گیلان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از صومعه سرا، محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: احداث و بهسازی راههای اصلی و روستایی از اهمیت ویژه‍ای برخوردار است که اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز رویکرد جدی برای تحقق آن دارد.

نازک کار افزود: تثبیت و آسفالت محور رشت به سنگر به طول 2.5 کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان ، راه روستایی ویشکی به طول 10 کیلومتر با برآورد هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومان و آسفالت راه روستایی سیارستاق شهرستان رشت بطول 11 کیلومتر با هزینه یک میلیارد و 980 میلیون تومان در حال انجام است.

مدیر ساخت و توسعه راههای گیلان از آسفالت راههای روستایی گوراب زرمیخ و سید کلثوم شهرستان صومعه سرا خبر داد و گفت: آسفالت این محورها بطول 5.2 کیلومتر بوده که هزینه صرف شده برای انجام این عملیات 936 میلیون تومان برآورد شده است.

نازک کار گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب راههای ارتباطی و تردد آسان و ایمن برای روستائیان منطقه، راههای روستایی طاسکوه در شهرستان ماسال و آغوزبن شهرستان رودبار جمعاً بطول 4.5 کیلومتر تحت پوشش آسفالت قرار گرفت که هزینه در نظر گرفته شده برای انجام آسفالت این محورها 810 میلیون تومان است.

نازک‌کار با بیان اینکه ایجاد بسترهای ارتباطی، توسعه را به دنبال دارد،افزود: توسعه راههای روستایی علاوه بر توسعه اقتصادی، رشد رفاه عمومی را هم شامل خواهد شد بطوریکه آسفالت راههای روستایی سالکویه لنگرود و خسمخ فومن جمعاً بطول 9 کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 620 میلیون تومان در حال انجام است.