دیدبان ندای گیلان-بهجت نیوز نوشت: اینده مردم فومن در دور ششم مجلس شورای اسلامی که پیش از این در همه جا از قطعی بودن اخذ صلاحیتش خبر می‌داد پس از اعلام نتایج بررسی ها در اقدامی سخنانی جدید را عنوان کرد!   این نامزد پرحاشیه روز گذشته در گفتگو با کاسپین با تایید رد صلاحیت […]

دیدبان ندای گیلان-بهجت نیوز نوشت:

اینده مردم فومن در دور ششم مجلس شورای اسلامی که پیش از این در همه جا از قطعی بودن اخذ صلاحیتش خبر می‌داد پس از اعلام نتایج بررسی ها در اقدامی سخنانی جدید را عنوان کرد!

 

این نامزد پرحاشیه روز گذشته در گفتگو با کاسپین با تایید رد صلاحیت خود در دومین بررسی هیأت محترم نظارت بر انتخابات، بیانیه ای صمیمی برای مردم حوزه انتخابیه خود صادر کرد.

“با سلام و عرض ارادت خدمت مردم فهیم شهرستان های فومن و شفت و گیلان عزیز:با توجه بر اینکه انتخابات فومن و شفت از قبل مهندسی شده است و در آن رقابتی وجود ندارد و همانطور که مستحضر هستید در روند رسیدگی به رد صلاحیت و اعتراضم امروز ۱۷ بهمن ساعت پنج بعداظهر از سوی فرمانداری شهرستان فومن با بنده تماس گرفتند و گفتند که رد صلاحیتم به قوت خودش باقیست.“پسندم آنچه را جانان پسندند”

ببخشید بر من عزیزان من، بر اساس اطلاع رسانی تلفنی  یکی از مقامات کشور تایید صلاحیتم واقعیت نداشته و اینجانب کماکان رد صلاحیت شدم.
بنده فقط یک اعتراضی با توجه به درخواست مسئولان نظام و دوستان وفق قانون تحویل شورای نگهبان می دهم و منتظر نتیجه نهایی می مانم و بس.

ضمن تشکر و عذرخواهی از احساسات پاک مردم فهیم دو شهرستان یعنی فومن و شفت با عنایت به شناخت کامل مردم آن سامان ، آگاه و قدر شناس و قهرمان پرور از اینجانب ضرورتی برای تبلیغ خویش از ناحیه ی مردم دوست داشتنی ام دیگر نمی بینم.

دست یکایک دوستان را بوسیده و خاک کف پای مردم شهرم هستم و همیشه و همه جا سر تعظیم برای آنان فرود خواهم آورد و بس و لاغیر و بعد از آن هم برای خداوند بزرگ؛  لذا استدعا دارم که لایحه ی تجدید نظر و دفاعیه ام را بدون کوچک ترین کمی و کاستی در آن خبرگزاری محترم چاپ و به سمع  و نظر مردم عزیزم رسانیده شود.

وعده ما تا ۲۷ بهمن

در دایره قسمت ما نقطه پرگاریم * لطف آنکه تو اندیشی و حکم آنچه تو فرمایی

وی در این خبر تصویر نامه اعتراضی خود به فقهای شورای نگهبان را منتشر کرده است که در ان دلایل رد صلاحیت وی به روشنی عنوان شده است.

آن طور که اطلاع یافتیم رسول جماعتی پیرامون مسائل پیش امده اعتراضاتی را نسبت به برخی حواشی که انتخابات فومن و حضور وی را تحت الشعاع قرار داده است ارائه کرده است.

ضمن پوزش از اقای جماعتی بابت مطلب قبلی ، در ادامه اشاره ای خواهیم داشت به سخنان جدید ایشان در گفتگو با کاسپین :

رسول جماعتی اظهار کرد: از فرمانداری به من اعلام کرده اند که صلاحیت شمارد شده است و با توجه به اینکه چهره های معروف شهرستان رد صلاحیت شده اند فکر می کنم امکان رقابت در این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه از قول من نوشته اند که این انتخابات از قبل مهندسی شده است در صورتی که من این حرف را نزده ام.

کاندیدای رد صلاحیت شده شفت و فومن، افزود: من این طور گفتم که با وجود چهره هایی مانند امثال بنده که در شهرستان بودیم و حذف شده ایم امکان رقابت در شهرستان منتفی است.

ندای گیلان هیچ مسئولیتی را در خصوص مطالب منتشر شده در بخش دیدبان نمی پذیرد.این مطالب از سایر سایت های خبری و بدون هیچ دخل و تصرفی صرفا برای اطلاع مخاطبان منتشر می شود و دلیلی بر تایید متن منتشر شده توسط ندای گیلان نیست