ایران در مرحله گروهی موفق شده بود با ۵ پیروزی متوالی برابر قبرس، امارات، آرژانتین، سوئیس و کانادا به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعد برسد.

به گزارش ندای گیلان، تیم والیبال ایران امروز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات دانشجویان جهان به مصاف اوکراین رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست بدهد و مقتدرانه به فینال برسد.

تیم ایران در ست اول موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ اوکراین را شکست بدهد. روند خوب شاگردان مسعود آرمات در ست دوم هم ادامه داشت و تیم ایران ۲۵ بر ۱۲ پیروز شد. در ست سوم هم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ اوکراین را شکست داد تا با پشت سر گذاشتن این حریف به دیدار نهایی برسد و مدال خود را قطعی کند.

ایران در مرحله گروهی موفق شده بود با ۵ پیروزی متوالی برابر قبرس، امارات، آرژانتین، سوئیس و کانادا به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعد برسد. شاگردان مسعود آرمات در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر صفر تیم جمهوری چک را شکست داده و برای اولین بار در تاریخ یونیورسیاد به مرحله نیمه نهایی رسیده بود. اوکراین هم روز گذشته موفق شد تیم برزیل را حذف کند و به نیمه نهایی برسد.

تیم ایران در فینال به مصاف برنده دیدار تیم های ژاپن و روسیه خواهد رفت.

دیدار فینال والیبال دانشجویان ایران فردا ساعت ۲۰ (به وقت محلی) در سالن دانشگاه ملی ورزش تایوان برگزار می شود. دیدار رده بندی هم ساعت ۱۷ در این سالن صورت خواهد گرفت.