مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از ساماندهی و توسعه گردشگری آبشار دو دوزن شهرستان شفت خبر داد.

ندای گیلان: مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از ساماندهی و توسعه گردشگری آبشار دو دوزن شهرستان شفت خبر داد.

رضا علیزاده شهرستان شفت را از جمله شهرستانهای با اهمیت برای گردشگری دانست و اظهار داشت : شفت به دلیل داشتن بقاع متبرک امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق بعنوان قطب مذهبی غرب گیلان قلمداد می شود.

وی به زیبایی های بکر و بی نظیر این شهرستان در جذب گردشگر اشاره نمود و افزود: وجود جنگل ، آبگیر و آبشارهای زیبای شفت پتانسیل ویژه ای برای توسعه صنعت گردشگری در استان است که با برنامه ریزی هدفمند به مرحله شکوفایی خواهد رسید.

علیزاده ، آبشار دودوزن خرمکش شفت را یک جاذبه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: طی بازدیدی که سال گذشته بهمراه فرماندار و نماینده مردم فومن ، شفت از این آبشار داشتیم ، ضرورت ساماندهی آن احساس شد و بر همین اساس با اعتباری به مبلغ 500 میلیون ریال فاز اول که راه پله و مسیر دسترسی آبشار بوده،به مرحله اجرا رسید.

وی مسئول تصریح نمود : برای ساماندهی و توسعه فضای آبشار دودوزن اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان برنامه های خوبی را تدوین نموده که به زودی با تامین اعتبارات لازم پروژه مذکور به پایان می رسد.