سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان از اجرای طرح بازرسی نوروزی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندان گیلان در این استان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت ، یونس رنجکش در خصوص اهداف اجرای طرح بازرسی نوروزی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندان گیلان در گفتگویی اظهار کرد: این طرح با هدف بررسی چگونگی وضعیت خدمات دهی به گردشگران و مردم در آستانه نوروز ۹۵ انجام می شود.

وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح که از تاریخ ۱۰ اسفند ماه آغاز شده بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اقدام به بررسی میدانی از وضعیت فعالیت مراکز خدماتی در بخش های مختلف کرده اند.

رنجکش تصریح کرد:

گزارش بازرسی های انجام گرفته طی نامه ای به منظور رفع برخی کاستی ها در اختیار ادارات و نهادهای مربوطه قرار گرفته است.

وی درباره زمان آغاز مرحله دوم این طرح گفت:

مرحله دوم اجرای طرح بازرسی از ۲۰ اسفند ماه تا ۲۰ فروردین ادامه دارد که در این مدت کلیه مراکز خدماتی نظیر بیمارستان ها، داروخانه ها، مراکز اقامتی، پایگاه های امداد خودرو، نمازخانه ها و رستوران های بین راهی مورد بازرسی قرار می گیرند.

به گفته دبیر کارگروه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان گیلان هدف از اجرای مرحله دوم این طرح ارائه خدمات مطلوب به مردم و افزایش رضایتمندی های عمومی است.