جیمی دورنان (32 سال): جیمی دورنان ایرلندی با بازی در فیلم جنجالی «پنجاه طیف خاکستری» توانست شهرت خود را جهانی کند. پروژه بعدی او بازی در قسمت دوم این فیلم با عنوان «پنجاه طیف تیره‌تر» خواهد بود. جیمی در حال حاضر به عنوان جذاب‌ترین مرد سال انتخاب شده است. شما گزینه بهتری در نظر […]

 

جذاب‌ترین مردان سال 2015

جیمی دورنان (32 سال): جیمی دورنان ایرلندی با بازی در فیلم جنجالی «پنجاه طیف خاکستری» توانست شهرت خود را جهانی کند. پروژه بعدی او بازی در قسمت دوم این فیلم با عنوان «پنجاه طیف تیره‌تر» خواهد بود. جیمی در حال حاضر به عنوان جذاب‌ترین مرد سال انتخاب شده است. شما گزینه بهتری در نظر دارید؟

جذاب‌ترین مردان سال 2015

بندیکت کامبربچ (38 سال): بندیکت 38 ساله که در فیلم‌های شناخته شده‌ای همچون «12 سال بردگی» به ایفای نقش پرداخته است، در سال 2015 به عنوان هنرپیشه نقش اول فیلم «بازی تقلید» نامزد دریافت جوایز بسیاری از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد.

جذاب‌ترین مردان سال 2015

تام هیدلستون (34 سال): این هنرپیشه انگلیسی که برای ایفای نقش «لوکی» در فیلم «تور» شناخته شده است؛ در سال 2014 بسیار فعال بوده و در 6 فیلم بازی کرده است. او امسال نیز بیکار ننشسته و تا کنون 3 فیلم در دست اقدام دارد. او سومین نفر در لیست جذاب‌ترین‌ مردان است!

جذاب‌ترین مردان سال 2015

رابرت پتینسون (28 سال): رابرت پتینسون که فعالیت خود را با بازی در فیلم «هری پاتر و جام آتش» شروع کرد، پس از بازی در مجموعه فیلم‌های «گرگ و میش» به شهرتی جهانی دست پیدا کرد. او پس از نامزدی با «توییگز» کمی خودش را از دنیای رسانه کنار کشیده است.

جذاب‌ترین مردان سال 2015

تئو جیمز (30 سال): هر چند او در فیلم‌های خیلی زیادی بازی نکرده است، اما با بازی در سریال «پسر طلایی» و مجموعه فیلم‌های موفق «سنت شکن» در میان چهره‌های بسیار محبوب قرار گرفته است. او در حال حاضر مشغول بازی در قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «سنت شکن» است.

جذاب‌ترین مردان سال 2015

هری استایلز (21 سال): این خواننده جوان گروه «وان دایرکشن» که مانند دیگر اعضای این گروه در سن بسیار کم به محبوبیتی گسترده دست پیدا کرده، به‌عنوان یکی از الگوهای پوشش در میان نوجوانان و جوانان شناخته شده است. او در حال حاضر همراه با سایر اعضای گروه مشغول اجرای تور است.

جذاب‌ترین مردان سال 2015

جیمی باور (26 سال): جیمی باور 26 ساله را که در عرصه‌های هنرپیشگی، خوانندگی و مدلینگ فعالیت می‌کند؛ در فیلم‌های معروفی مثل «هری پاتر و یادگاران مرگ» و «گرگ و میش» دیده‌اید، هر چند جزء نقش‌های اصلی این فیلم‌ها نبوده است. او در حال حاضر به صدا پیشگی برای یک انیمیشن مشغول است.
جذاب‌ترین مردان سال 2015

جرد لتو (43 سال): این هنرپیشه، خواننده، کارگردان و مرد همه فن حریف و محبوب که به خاطر چهره معصوم و موهای بلندش خیلی‌ها را به یاد حضرت مسیح می‌انداخت در آوریل گذشته با کوتاه کردن و تغییر رنگ ناگهانی موهایش همه طرفدارانش را شوکه کرد. دلیل این کار او بازی در نقش «جوکر» در فیلم «جوخه انتحار» بود که در سال 2016 روی صحنه سینما خواهد رفت.

جذاب‌ترین مردان سال 2015

فارل ویلیامز (42سال): به احتمال زیاد اصلا فکرش را هم نمی‌کردید که اسم فارل را در این لیست ببینید، ولی خوب او با رتبه‌ای قابل توجه در میان لیست جذاب‌ترین مردان امسال قرار دارد. فارل که با آهنگ «هپی» غوغایی در تمام دنیا به راه انداخت در زمینه مد و لباس نیز به طور جدی به فعالیت مشغول است.