سرویس بنگاه های ندای گیلان:سلام و وقت بخیر خدمت همراهان همیشگی. امروز با معرفی یک وب سایت آموزشی که شامل مطالب جدید همراه با آخرین تغییرات کتاب درسی می باشد همراه شما خواهیم بود. خواهشمندیم امروز تا حد ممکن در خانه بمانید و این جشن باستانی ایرانیان یا همان چهارشنبه آخر سال که به چهارشنبه […]

سرویس بنگاه های ندای گیلان:سلام و وقت بخیر خدمت همراهان همیشگی. امروز با معرفی یک وب سایت آموزشی که شامل مطالب جدید همراه با آخرین تغییرات کتاب درسی می باشد همراه شما خواهیم بود. خواهشمندیم امروز تا حد ممکن در خانه بمانید و این جشن باستانی ایرانیان یا همان چهارشنبه آخر سال که به چهارشنبه سوری نیز معروف می باشد را در بین خانواده و با برپا کردن آتشی کوچک بگذرانید. هر سال در این روز تلفات جبران ناپذیر زیادی مانند قطع عضو و یا نابینا شدن چشم و … به کودکان و نوجوانان در رده سنی ۶ الی ۱۸ سال وارد می شود. این مراسم باستانی و آخرین چهارشنبه سال را به شما همراهان گرامی تبریک می گوییم و امیدواریم همیشه پیروز و برقرار باشید.

اولین مطلبی که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت گام به گام نگارش هشتم hamkelasi می باشد. درس نگارش یکی از دروس مهم و اساسی در طول دوران تحصیل دانش آموزان بوده است. در واقع نوشتن یک هنر و نگارنده هنرمند می باشد. این درس ظرافت های خاصی داشته که متاسفانه محققان با توجه به مطالعاتی که در این زمینه بصورت حضوری و غیر حضوری رخ داده است با چند مورد ناخوشایند روبرو شده اند.

یکی از این موارد کم اهمیت بودن این درس در مقاطع مختلف می باشد. بطوری که زنگ نگارش تقریبا تبدیل به زنگ بیکاری شده است و دانش آموزان انشا های خود را از گوگل جستجو می کنند و در نهایت آن ها را چاپ و تحویل آموزگار خود می دهند. در واقع هیچ زمانی برای رقصاندن قلم بر کاغذ و هیچ تلاشی برای متمرکز و هماهنگ کردن افکار و نگاشتن آن ها با یکدیگر نمی شود.در واقع دانش آموزانی که انشا های خود را خودشان و با استفاده از جمله بندی های ناب زبان کودکی می نویسند انگشت شمارند و همین انگشت شمار ها باعث شدند که درس نگارش یکی از زیباترین دروس دوران تحصیلی باشد.

دومین مطلب این مقاله گام به گام عربی هشتم وب سایت همکلاسی می باشد. این مطلب یکی از پر بازدید ترین مطالب این وب سایت در مقطع هشتم متوسطه می باشد. از سال هفتم یا همان در اولین پایه از مقطع تحصیلی متوسطه دو درس عربی و انگلیسی به مجموع دروس تدریس شده در این مقاطع، اضافه می شوند و در این مطلب هم برای درس عربی و هم برای درس زبان انگلیسی مطالب فوق العاده ای از وب سایت همکلاسی گردآوری شده که امید است مورد توجه شما والدین و دانش آموزان سخت کوش واقع شود.

درس زبان عربی یکی از دروس فراری می باشد که در طول هفته دانش آموزان می بایست حداقل یک بار مطالب آن را مرور کنند. در وب سایتی که در بالا به آن نیز اشاره شد مجموعه ی کاملی از گام به گام های درس عربی در مقاطع مختلف تحصیلی، درسنامه های کامل و جامع همراه با نکات ریز و درشت کتاب درسی و در آخرنمونه سوالات پر تکرار همراه با آخرین تغییرات کتاب درس و فصل به فصل برای درس عربی و همچنین تمامی دروس در تمامی پایه های تحصیلی وجود دارد و همه این موارد برای ارتقاع سطح علمی دانش آموزان می باشد.

همانطور که در بالا نیز به این مورد اشاره شد برای گام به گام زبان هشتم اطلاعات بیشتر روی لینکی که در همین سطر قرار داده شده کلیک کنید تا به گام به گام، درسنامه و نمونه سوالات پر تعداد و پر تکرار این درس شیرین دسترسی داشته باشید.

درس زبان انگلیسی خیلی بیشتر از سال های گذشته به دلایلی مثل پیشرفت علم و تکنولوژی و کامپیوتری شدن اکثر امور و امکان ایجاد ارتباطات بین المللی با استفاده از پیام رسان های بین المللی که در حال حاضر بر روی تقریبا تمام تلفن های همراه هوشمند مثل واتس اپ، تلگرام و اینستاگرام نصب می باشد، مورد توجه والدین و دانش آموزان قرار گرفته است.

امیدواریم که با معرفی سه مورد از گام به گام های وب سایت جامع و کامل همکلاسی با توجه به شرایط سخت اقتصادی که اکثر خانواده ها قادر به پرداخت هزینه اضافی برای کتاب های کمک درسی و نمونه سوالات دروس مختلف ندارند، امیدواریم توانسته باشیم قدمی مثبت در این راه برداریم و تمام مطالب وب سایت را بر خلاق سایر وب سایت های آموزشی بصورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه ای در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

به پایان این مطلب رسیدیم و بسیار خوشحال و خرسندیم که تا این لحظه همراه ما بودید.